sobota, 8 września 2012

Baśnie tysiąca i jednej nocy. "Opowieść o Alim Szar i niewolnicy Zumurrud"

Opowieść o Alim Szar i niewolnicy Zumurrud

Tym razem za inspirację posłużył mi tzw. "ruffian manicure" czasami nazywany "odwróconym frenchem" . Do jego wykonania potrzebujemy 2 kolorów lakieru i nie jest to jakoś szczególnie trudne i wymagające zdobienie. 

Oczywiście mi brakuje perfekcji, ale jak wiadomo należy ćwiczyć :)

Jako, że uwielbiam wszystko co świeci, błyszczy i migocze. Postanowiłam użyć lakieru nude, który w połączeniu z "brokatową" ramką daje dość bogate wrażenie.

Użyłam:

Essence  nude gl;am 05toffee to go (była na niego promocja w naturze i kupiłam go tak przy okazji za 4 zł), Da Vinci złoty brokat.




1 komentarz:

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)