czwartek, 25 października 2012

Bajki Babci Gąski "Kot w Butach"

Kot w butach 

 Kot w butach to stara europejska baśń ludowa najstarsza opublikowana wersja pochodzi z XVI wieku. 

Nie od dziś wiadomo, że koty to miłe stworzenia i w dodatku bardzo sprytne. 
Jako, że jestem szczęśliwą posiadaczką pięknego kota, niezmiernym rozczuleniem napawają mnie jego spody stóp nazywane przeze mnie "żelkami" 



Użyłam: 
Catrice 280 London's Weather Forecast (jakoś tego lakieru jest zatrważająca odpryskuje na moich paznokciach zaraz po wyschnięciu, oraz ściera się  co również będzie można zobaczyć ,ale nie uprzedzajmy faktów), Revlon Galaxy (całkiem fajny nabytek z Pepco), Kobo 30 Deep Black (jakoś i trwałość tego lakieru jest zbliżona do lakieru Catrice 280)

 Płytka do stempelków marki essence , całkiem fajna i tania alternatywa dla płytek Konad tyle, że wybór wzorów zdecydowanie uboższy no i nie wyobrażam sobie jak przenieść wzór żyrafki na paznokieć w tym przypadku.

Właśnie teraz nastąpią zdjęcia na którym można podziwiać "trwałość" lakieru Catrice, zdjęcie zostało zrobione krófki czas po nałożeniu a i tak są odpryśnięcia i starte końcówki jak po tygodniu 



Na koniec zaś trochę prywaty.
Mam zaszczyt przedstawić mojego kota Maćka, który pewnego dnia po prostu przyszedł za moją siostrą i stał się członkiem naszej rodziny. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)