czwartek, 18 października 2012

Baśnie tysiąca i jednej nocy "Cudowna lampa Aladyna"


Cudowna lampa Aladyna



<źródło>
Właściwe imię tego bohatera to Ala ad-Din co znaczy "wyniosły w wierze", według "A Dictionary of Muslim    Names"  może być również tłumaczone jako "chwała wiary

Jako dziecko byłam fanką Disneyowskiego serialu Aladyn. Bajka ta kojarzyła mi się z przepychem, bogactwem wschodu, oraz dżinem, który spełniłby moje marzenia. 

<źródło>

Użyłam:

Vollare Da Vinci złoty brokat, Senisque Oriental dream Festival of light, Eveline Holografic shine 411, 404


Lakiery Eveline Holografic shine są przepiękne, mienią się na wiele kolorów a na paznokciu mają efekt tafli. W słońcu po prostu bajka i to wszystko za śmiesznie niską cenę w porównaniu z jakością ( ja je kupiłam za jakieś 3zł). Zdjęcie nie jest w stanie oddać efektu


Oraz cyrkonie łezki czerwone 1,5mm



Zdjęcia z fleszem: 






zdjęcia bez flesza: 



Na zdjęciach z fleszem można zauważyć jak przepięknie mieni się lakier Eveline. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)