wtorek, 18 grudnia 2012

Baśnie Braci Grimm "Słomka, węgielek i groch"

Słomka, węgielek i groch


Zima czas świąt i karnawału. Jak co roku do łask wracają ciemne kolory (oraz odcienie czerwieni) i złoto oraz srebro. Połączenia ciemnych kolorów złamanych brokatowymi dodatkami czy aplikacjami nieodzownie kojarzą mi się z zimą. 
Połączenie czerni i złota jest według mnie klasycznym, eleganckim i bogatym zestawieniem. 

W tym roku również w sklepach króluje czerń ze złotymi aplikacjami.
Ja postanowiłam wykorzystać graficzne formy będą tą prostokąty, kwadraty, trójkąty.

Użyłam: 

Sensique Oriental dream nr 258 Festival of light, miss Selene 136, my Secret 121
 oraz brązową taśmę klejącą

Czemu taśma? 
Otóż pomalowałam jej kawałek lakierami złotym i srebrnym, następnie powycinałam interesujące mnie kształty i przykleiłam do paznokcie na których miałam już czarny lakier (przyklejałam na suchy lakier).






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)