środa, 13 lutego 2013

Cece of Sweden, seria Med i salon

Na tą firmę trafiłam przypadkiem w Superpharmie gdzie nabyłam szampon i odżywkę z linii Salon z wyciągiem z alg morskich: "Szampon do włosów z wyciągiem z alg. Delikatnie oczyszcza włosy, łagodzi podrażnienia skóry głowy i działa przeciwzapalnie. Odżywia włosy i zapewnia im prawidłowe nawilżenie. Przywraca włosom połysk i zdrowy wygląd."

 Jeśli chodzi o szampon byłam z niego bardzo zadowolona, ale jak ze wszystkim co jest w dużych opakowaniach (500ml) szybko męczy mnie zapach i jak szampon uzyłam i nawet zakupiłam jeszcze raz tak odżywki już sobie nie wyobrażam zakupić ze względu na zmęczenie zapachem, może za jakiś czas.


Ponieważ bardzo dobrze mi się współpracowało z tą linią kosmetyków, a nauczona doświadczeniem szybkości męczenia się z zapachem odżywki kupiłam  znów szampon z linii Salon tym razem z keratyną i wiśnią: "Delikatny szampon o niskim ph. Zawiera keratynę – naturalny budulec włosa, która rekonstruuje jego uszkodzoną strukturę. Dzięki regenerującym właściwościom keratyny szczególnie polecany do włosów po trwałej, farbowaniu i rozjaśnianiu.". 


Zapach piękny czereśniowy, nie zmęczył mnie (ale może to przez brak odżywki o tym zapachu ;) ). Włosy po nim lśniące, zadbane. 

Uzbrojona w pozytywne doświadczenia z tą firmą zakupiłam kilka produktów z serii Med.
Na pierwszy ogień poszła seria Silk
"Seria stworzona jest do włosów suchych i matowych.
Dzięki zawartości jedwabiu przywraca prawidłowy poziom nawilżenia oraz regeneruje uszkodzoną strukturę włosa.
Proteiny pszenicy dodatkowo wzmacniają włosy oraz przywracają im miękkość i zdrowy wygląd.
Olej z kiełków pszenicy łagodzi podrażnienia oraz przeciwdziała starzeniu się skóry głowy."

Odżywka "Odżywka do włosów z jedwabiem. Nawilża włosy i odbudowuje ich zniszczoną strukturę. Ułatwia rozczesywanie włosów oraz przywraca im połysk i zdrowy wygląd. Nie obciąża."oraz Szampon "Szampon z jedwabiem przeznaczony do włosów suchych.
Nawilża włosy oraz ułatwia ich rozczesywanie. Wygładza powierzchnię włosa i dodaje mu elastyczności. Przywraca połysk i zdrowy wygląd"
Szampon i odżywka bardzo dobre, nie obciążają, nie przyspieszają przetłuszczania włosów, włosy są miękkie i błyszczące, lepiej się układają, nie plączą nie zbijają się w strąki. 
Silk Repair Concentrate – odżywczy koncentrat z jedwabiem "Odżywczy koncentrat z jedwabiem przeznaczony do włosów suchych i zniszczonych. Nawilża i odbudowuje ich uszkodzoną strukturę, przywracając połysk i zdrowy wygląd."

oraz Pianka z jedwabiem "Pianka z jedwabiem przeznaczona do modelowania każdego rodzaju włosów.
Proteiny jedwabiu nawilżają włosy przywracając im naturalny połysk. Dodaje włosom objętości oraz unosi je od nasady. Zawiera filtry UV."
Tak jak z szamponu i odżywki jestem bardzo zadowolona tak z pianki do włosów i odżywczego koncentratu z jedwabiem już nie bardzo. Pianka przede wszystkim przesusza moje włosy, a co do tego jedwabiu w spreju trzeba uważaj by nie nałożyć go za dużo gdyż wtedy mocno przetłuszcza włosy. Oszczędnie na końcówki może być.
Odżywka do włosów farbowanych z jedwabiem: "Profesjonalna odżywka z jedwabiem regenerująca osłabione włosy. Odżywka sprawia, że włosy zachowują połysk i głębię koloru. Zawiera filtry UV.

Czynniki aktywne:
- jedwab,
- keratyna,
- D - pantenol. "

Odżywka bardzo dobra, włosy nie obciążone, błyszczące, łatwiej się układają i rozczesuję. Co do ochrony koloru się nie wypowiem włosy farbuje sporadycznie (obecnie mam zamiar przestać aż do odkrycia siwizny). 
Moim najnowszym zakupem jest Szampon przeciw wypadaniu włosów:
"Przywraca zniszczonym włosom witalność i blask oraz stymuluje porost nowych. Włosy są odżywione i pełne energii."
Czy działa i czy będę z niego zadowolona zobaczę wrażeniami na pewno się podzielę.

Podsumowując na moich cienkich, delikatnych, skorych do plątania oraz zbijania się w strąki włosach odżywki i szampony tej firmy się sprawdziły. Moja skóra głowy jest bardzo wrażliwa skłonna do podrażnień.
Zapewne nie raz będe sięgać po produkty tej marki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)