niedziela, 17 marca 2013

DIY Paletka

Zafascynowana przeczytałam posta  Turkusowej o tym jak samodzielnie zrobić własną paletkę o tutaj KLIK.
I aż mnie zatkało, że sama na to wcześniej nie wpadłam. 
Oto co mi wyszło z moich cieni, starego piórnika i starego magnesu na lodówkę przy wsparciu prostownicy i taśmy dwustronnej. 
Piórnik jest rozkładany (piętrowy) dzięki temu na ostatnim pięterku zamieszkały pędzelki. 
Umieściłam w nim cienie, którym opakowania się rozwaliły lub były kupione bez nich jak Inglot lub wkłady Kobo.



3 komentarze:

  1. Super! podejrzewam że tak by McGywer zrobił! bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastico! widzę wpływy McGywera i Pomysłowego Dobromiła :)

    OdpowiedzUsuń

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)