poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Inspiracje Kareena Kapoor

Z filmami bolly znamy się nie od dziś. Oprócz oszałamiającej ferii barw, często makijaże są ciężkie wręcz przytłaczające. 
Jakież więc było me zdziwienie kiedy na YT natknęłam się na piosenkę "Main Heroine Hoon".
To co od razu rzuciło mi się w oczy to wspaniale rozświetlona twarz (wiem, że zapewne jak wszystko poprawione jeszcze w odpowiednim programie, jednak mimo wszystko), efekt dewy skin podobny to tego który prezentowałam między innymi w tym poście KLIK 













Jestem pod wrażeniem makijażu, oko podkreślone, policzki zaznaczone, rozświetlacz jest. Po prostu piękny makijaż. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)