poniedziałek, 3 czerwca 2013

Dzikie wyzwanie - tydzień 1 Tygrys


Wiem, że jeszcze nie uporałam się z projektem Układ Słoneczny a już wchodzę w kolejny...Ale zwierzęta to moja pasja.
Tak więc jak tylko na blogu Orlica o wszystkim i o niczym zobaczyłam Dzikie wyzwanie musiałam dołączyć szczegóły znajdziecie TU.

Tak więc prezentuje wam tygrysa 
Panthera tigris największy z żyjących współcześnie czterech wielkich, ryczących kotów z rodzaju Panthera, jeden z największych drapieżników lądowych – wielkością ustępuje jedynie niektórym niedźwiedziom.Wyróżniono kilkanaście podgatunków tygrysa z czego bez większych sporów większość naukowców zgadza się na 8-9 podgatunków.

Co do umaszczenia tygrysy w wyobrażeniu większości są pomarańczowe w czarne paski :) 
Tu jednak jest pewnego rodzaju różnorodność mamy więc tygrysy białe (odmiana albinotyczna ma niewidoczne pasy), czarne, niebieskie (tygrys maltański) oraz "Golden Tabby".

Ja zaś zaprezentuje tygrysa brokatowego :)

4 komentarze:

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)