sobota, 16 listopada 2013

Wyzwanie filmowe tydzień 2 - "Władca Pierścieni"

Powiem szczerze, że to jest dość trudne wyzwanie z tym filmem kojarzą mi się dwie piękne panie: Liv Tyler oraz Cate Blanchett.
Film uwielbiam jest obłędny, piękne krajobrazy, muzyka no i efekty specialne. 
Kiedy pierwszy raz oglądałam bolało mnie, że nie jest to wierne odzwierciedlenie ksiązki ale po obejrzeniu zillion razy doceniam to.
Wracając do tematu.Kiedyś z okazji 12h maratonu LOTR robiłam mani link: TUTAJ
tym razem zdecydowałam się zrobić mocno rozświetlony make up-no make up. 
Dlatego też w drodze wyjątku cała twarz (btw. wiem, że powinnam ogarnąć brwi ale tego nie zrobię, bo lubię je takie jakie są szok o.O)
I zoom na oko:

I na deser znalezione w sieci:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)