środa, 15 stycznia 2014

Magnetyczne cienie ArtDeco cz II


W części pierwszej prezentowałam jak mieszkają moje cienie z ArtDeco KLIK, teraz czas na drugi rządek w mojej "paletce"

  
oraz na tzw "dochodzące cienie" :)


Kolor 373 to po prostu brokacik dlatego dość ciężko go uchwycić w moim profesjonalnym inaczej atelier, co do drugiego cienia pięknego brązowego koloru jest to "zombie" już się połamał ale, że go bardzo lubię uratowałam go metodą, którą opisałam na innym przykładzie TUTAJ. Jest to "bogaty" ciepły brązowo-miedziany cień z shimmerem.





 Przyszła kolej na cienie "dochodzące", wszystkie z połyskiem








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)