niedziela, 16 marca 2014

Biokon krem-żel pod oczy z enzymem pijawki lekarskiej


Kiedy tylko zobaczyłam ten krem byłam nim bardzo, ale to bardzo zainteresowana. Mimo, że nie mam 40 lat wiem, że lepiej zapobiegać niż leczyć a niestety moja wrażliwa, delikatna skóra pod oczami posiada już "kurze łapki" o.O i jeśli nie wezmę się za nią w wieku lat 40 mogę mieć łapeczki jak stara babcia. Trochę obawiałam się tego "enzymu pijawki lekarskiej" wszak heparyna uniemożliwia krzepnięcie krwi, dlatego też myślałam, ze może to być dobre panaceum na moje sińce pod oczami.

Co obiecuje nam producent: (strona producenta: http://biokon.com.ua/ jeśli ktoś zna rosyjski może tam znaleźć interesujące kosmetyki, jeśli nie zna pozostaje mu poszukać w Polsce gdzie te konkretne kosmetyki są dostępne w sklepach internetowych)

"Formuła żelu zawiera starannie dobrane aktywne składniki znane z działania:
* przeciwzmarszczkowego. Efekt liftingu
* rozjaśniania skóry w okół oczu
* działania przeciw powstawaniu sińców pod oczami.
Masażer 3D (z trzech kulek) zwiększa przepływ krwi i drenaż limfatyczny, posyłając tkankom skóry sygnał do poprawy metabolizmu co w rezultacie prowadzi do syntezy kolagenu i elastyny. Skóra wokół oczu podnosi się a cienie i obrzęki są zredukowane" (od dawna nie korzystałam z języka rosyjskiego więc jeśli tłumaczenie jest niedokładne najmocniej przepraszam niemniej, mniej więcej o to chodzi)

Krem ten jest reklamowany jako bez parabenów, bez pochodnych ropy naftowej, bez silikonów i alkoholu.

Kartonowe pudełeczko skrywa tubkę z 15 ml kremu. Tubka wyposażona jest w 3 kuleczki, które poruszając się niezależnie od siebie mają masować skórę wokół oczu.


Skład (w kółku enzym pijawki):


Niestety zdjęcie składu jest jakie jest, bo naklejone zostało tak, że załamuje się na końcu. Co do samego składu nie znam się to się nie wypowiem.

Co do działania:

Krem faktycznie jest lekki, kuleczki fajne, aplikacja jest dość przyjemna, w lato z chęcią wsadziłabym go do lodówki :P

+ przyjemna konsystencja
+ przyjemna aplikacja
+ zmniejsza obrzęki
+ skóra jest jakby bardziej elastyczna
+ nie jest wysuszona ani wrażliwsza
+ nie uczula

- nie zmniejszył moich sińców.

Bardzo podoba mi się poprawa elastyczności skóry oraz zmniejszenie obrzęków jednak nie zadziałało na moje sińce pod oczami ( na nie chyba nic nie zadziała). Jeśli chodzi o efekt liftingu moje kurze łapki nadal tam są, ale raz powstałej zmarszczki ciężko jest się pozbyć. Krem oceniam bardzo dobrze, skóra jest bardziej elastyczna, ujędrniona moje opuchnięcia pod oczami zniknęły jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki a sama aplikacja jest bardzo przyjemna. Myślę, że skuszę się na kolejne opakowanie tego lub innego kremu z tej firmy.

1 komentarz:

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)