wtorek, 11 marca 2014

Co nowego? Kolejne zakupy :)


A w śród kolejnych zakupów znalazły się:


1. Mini kostka lakierów Essie z kolekcji Resort 2014. W skład zestawu wchodzą 3 mini lakiery :


  • Resort Fling
  • Under The Twilight
  • Find Me An Oasis
  • Cocktails&Coconuts


2. Nature Republic Botanical Pore BB
w kolorze #21


Krem zawiera ekstrakt z pistacji, witaminy i minerały które mają zwęzić pory (zobaczymy), naturalny żółty ton zaś ma się wtapiać z zaczerwienieniami, zawiera filtr SPF 50+ PA +++



3. Inglot O2M Breathable Nail Enamel czyli oddychający lakier do paznokci w kolorze 674
Ma on wykorzystywać polimer, który pierwotnie został stworzony z myślą o soczewkach, ma więc mieć większą przepuszczalność dla powietrza i pary wodnej niż zwykły lakier.

4. Oriflame pure nature Purifying corrective stick pamiętam, że dość dawno temu miałam ten korektor i byłam z niego zadowolona mam nadzieje, że tym razem będzie podobnie chociaż najbardziej bym chciała żeby nie był potrzebny czyli żebym nie miała nic do zakrycia :D

Wiosna to czas porządków, wietrzenia w szafie a tym samym i zakupów. W dość krótkim czasie mój kosmetyczny arsenał uległ wzmocnieniu :) Nie wiem czy kiedykolwiek będę miała czas go zużyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)