poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Essence nail candies 6in1 05 sugar pie, honey bunch oraz zakupy w Naturze

"Słodkie niczym cukierki - spełnienie marzeń! Te lakiery nie tylko połyskują w uroczych cukierkowych kolorach brzoskwini, pistacji czy różu ale także pielęgnują twoje paznokcie. Wzmacniają, chronią przed codziennymi uszkodzeniami i wyrównują nierówności. Dodatkowo mają pyszny owocowy zapach, schną szybko i dają lśniące wykończenie.
Dostępne w 7 kolorach."

O tym, że lakier jest bardzo w stylu french wiedziałam od początku, chciałam jakiś lakier z fioletowym połyskiem dlatego skusiłam się na cukiereczek od Essence


Jest to lawendowy kolor z drobniutkimi błyszczącymi drobinkami. A efekt dokładnie taki jak myślałam czyli kolor "zadbanego paznokcia"


Lakier nakłada się bezproblemowo, schnie szybko, ma ładny zapach, który niestety bardzo szybko wietrzeje. Dla lubiących mocne krycie będzie rozczarowaniem dla mnie jak znalazł gdyż na taki efekt miałam ochotę ;)
A w bonusie zakupy w Naturze, teraz kiedy cała blogosfera szaleje w Rosmannie konkurencyjna drogeria nie mogła pozostać w tyle i zrobiła -40% na wszystkie produkty do makijażu do 5 maja. Ponieważ w moim mieście nie ma Rosmanna a nie zamierzam jechać do takowego specjalnie  zdecydowałam się na:


Lirene Dermoprogram Ideale Glam&Matt Duo effect (fluid matująco-rozświetlający) w odcieniu 01 jasny: "Duo Effect - fluid o podwójnym działaniu. Matuje dzięki systemowi pigmentów nowej generacji, które rozpraszają i odbijają światło od powierzchni skóry. Rozświetla sprawiając, że cera wygląda świeżo i promiennie, bez efektu błyszczenia.
Spektakularne rezultaty - nieskazitelna twarz w każdym świetle." cena 23,99 zł
Bell Illumi Corrector Lightening Skin Perfection (trwały fluid rozświetlająco-korygujący) w odcieniu 01 light Beige: "Perfekcyjny makijaż nasycony blaskiem. Rozświetlenie, optyczna korekta niedoskonałości cery, supernaturalny makijaż, długotrwały efekt.
Zmniejsza widoczność niedoskonałości cery, optycznie je minimalizując. Zawiera specjalne cząsteczki odbijające światło i rozpraszające je pod różnym kątem, dzięki czemu zapewnia perfekcyjny makijaż nasycony blaskiem.
Pięknie rozświetla, pozostawiając naturalny efekt zdrowej, wypoczętej i nawilżonej cery. Cztery niezwykle naturalne odcienie idealnie adoptują się do koloru karnacji." cena 10,19 zł.
Bell BB Cream Lightening 7in1 Eye concealer w odcieniu 010 light: "Kosmetyk łączy ze sobą właściwości korektora z pielęgnującym działaniem kremu pod oczy:
- rozświetla,
- tuszuje cienie pod oczami,
- ukrywa oznaki zmęczenia,
- nawilża,
- wygładza naskórek,
- dopasowuje się do koloru skóry,
- zawiera filtr SPF 15." cena 10,19 zł

Jestem bardzo ciekawa moich nowych nabytków 

2 komentarze:

  1. Nigdy jeszcze nie widziałam tego lakieru, a z promocji już skorzystałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daje bardzo naturalny efekt co widać :) ale w słońcu te drobinki ładnie migoczą

      Usuń

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)