czwartek, 9 października 2014

Miesiąc z akcją "Zapuszczaj wytrwale"

Ze zdziwieniem odkryłam, że minął już miesiąc (ponad miesiąc) od momentu kiedy przyłączyłam się do akcji Eter (jak ten czas leci).
Jeśli chodzi o moje efekty :
Było: długość włosów mierzona od czubka głowy 22 cm
jest: 25 cm. (Długość mierzona od "początku" czyli od linii włosów: Było: 35 cm jest 39 cm)

Używałam:

* babcia Agafia: Maska do włosów drożdżowa na porost

*Natura Siberica Rokitnikowy scrub do skóry głowy

*Naturalny ziołowy lotion przeciwko wypadaniu
 *Jantar Odżywka do włosów i skóry głowy

*Joanna Rzepa szampon wzmacniający

*GlissKur 6 miracles oil essence na końcówki



2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie przycinam jeśli moje końcówki nie są zmasakrowane, a zwykle mam je w dobrej kondycji magia :)

      Usuń

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)