niedziela, 14 grudnia 2014

Zakupy w Kontigo: Moov Carmen czyli modna perłowa czerwień

Jak wspomniałam we wcześniejszym poście (TUTAJ ) nowa drogeria Kontigo pokazała mi nowe marki kosmetyków, które produkuje znana firma Hean. Dzięki interesującym kolorom posiadam 3 cienie i jeden lakier do paznokci o którym dzisiaj.


Na stronie drogerii znowu możemy przeczytać dość enigmatyczny opis: "80 odcieni i 3 linie! CLASSIC zapewni Ci klasyczny szyk! Szczypta perłowego uniesienia jest możliwa tylko z lakierami PEARL! A skrzące lśnienie i migocący połysk zapewni linia SHINY!". Lakier w kolorze krwistej czerwieni nosi wiele mówiącą nazwę Carmen i jest z linii pearl dzięki temu wpasowuje się w obecny trend na wykończenie "frost", które wg mnie jest niczym więcej jak znaną z lat 80' perłą.


Obecnie moda i makijaże silnie romansują ze stylem lat 80' i 90' pamiętam z dzieciństwa, że wszystkie Panie miały perłowe szminki, perłowe cienie (niebieskie najczęściej), mocny graficzny makijaż i perłowe paznokcie. Potem perła stała się passé oraz znakiem obciachu, gdyby ktoś powiedział mi latach 90', że będę nosiła perłowe wykończenie zabiłabym go śmiechem mi dziecku stylu Grunge perła nie przystała. Dziś zaś na myśl o założeniu teraz tak modnych ubrań inspirowanych tym stylem robi się lekko niedobrze, ale usłyszałam już opinie, że jak ktoś nosił swetry oversize w latach 90' już do tego nie powróci może coś w tym jest.
Wracając do lakieru posiada on niezbyt wygodny pędzelek


 którym dość ciężko się maluje,mam nadzieje, że na zdjęciu widać iż na końcu jest lekko wypukły a nie płaski. Jednak formuła lakieru jest dobra, kremowa i kryje przy dwóch warstwach.
Perła jest bardzo widoczna.




Lakier wpasowuje się w zimowy perłowy trend, plusem tego lakieru jest również jego mała pojemność 6ml dzięki temu wykorzystamy go szybko.
+ kryje przy dwóch warstwach
+ ładny kolor z perłowym wykończeniem
+ mała pojemność dzięki czemu nie zaschnie
+ cena (nie pamiętam ale był dość tani), oraz stosunek ceny do jakości

-pędzelek

A na koniec Top 10 Ridiculous 1980s Music Videos okazuje się, że każdy zna te hity a mi osobiście sentymentalnie kojarzą się z młodością i dzieciństwem.


2 komentarze:

  1. Moja mama lubi takie kolory:). Fajnie, że pokazałaś manicure na takich krótkich paznokciach. Tez takie mam. Pozdrawiam, Spinki i Szpilki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie takie perłowe kolory są bardzo "mamine". Moje paznokcie łamią się jak szalone więc innych miała raczej nie będę ;)

      Usuń

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)