poniedziałek, 30 marca 2015

Wiosenny odświeżający makijaż


Makijaż pokazałam już na FB <KLIK> dziś czas zaprezentować moje "dzieło" na blogu.

Użyłam:

Twarz:
*Podkład: Rimmel Lasting 24h Nude w kolorze Ivory (oczywiście zapomniałam umieścić go na zdjęciu), na razie jestem w fazie poznawania się z podkładem ale jak na razie Nasz związek ma się ku świetlanej przyszłości
* Korektor: Astor Perfect Stay 24k + primer również w najjaśniejszym klolorze
* Puder: utrwalenie korektora biochemia urody Puder ze złotem, jestem nim zachwycona wygładził optycznie skórę, utrwalając korektor. Cała twarz to również puder z BU czyli Puder bambusowy z jedwabiem. mimo upływu czasu nadal jest to jeden z moich ulubieńców. pokazywałam go m. in TUTAJ
* Do konturowania oczywiście Inglot HD w kolorze 505 KLIK
* Róż to Inglot 99 pokazywałam go TUTAJ
* rozświetlacz to nowość w mojej kosmetyczce czyli Mary- Lou Manizer od theBalm.

Oczy:
* Baza pod cienie Inglot 01
* cienie Inglot 407 ( w załamaniu powieki oraz na dolnej powiece), Kobo 205 w załamaniu powieki oraz na powiece ruchomej puder.
* Tusz to Maybelline Rocket volum' express mascara w kolorze brązowym


Jeśli chodzi o usta to jeden z moich pierwszych w życiu zakupów z firmy MAC
MAC Angel o wykończeniu frost. Przepiękny nudziakowy kolor, który zachęcił mnie do innych pomadek tej firmy.







Przypominam o trwającym rozdaniu!
<KLIK>

2 komentarze:

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)