środa, 12 sierpnia 2015

Colour Alike 532 Niebieściak

Dawno, dawno nie było nic o lakierach. Lakiery holograficzne uwielbiam odkąd zobaczyłam lakiery A England sama posiadam jedynie dwa ze względu na cenę :/ (Fated Prince, Excalibur). Kiedy więc moje oko zawiesiło się na lakierach z Color Alike byłam uradowana, holograficzne lakiery za połowę ceny ;)
W swojej skromnej lakierowej kolekcji posiadam kilka lakierów z Color Alike jednak pokazałam wam tylko jeden (wstyd mi) Black Saint. 
Dziś chciałam pokazać wam piękny letni, wakacyjny kolor jakim jest Niebieściak . Już w buteleczce widać holograficzne drobinki.

Na paznokciach prezentuje się tak. Efekt holo nie jest jakiś nachalny i wcale nie łatwo uchwycić go na aparacie. same lakiery nie są tak "głębokie" jak wspomniane wyżej A England ale nie są w niczym gorsze.





Lakier ma trwałość u mnie standardową czyli tzw "dwa dni z dzisiaj" jednak nie zniechęca mnie to ze względu na efekt oraz cenę. Oprócz tego lakier pachnie przyjemnie, jakoś tak guma balonową :) Jeśli ktoś lubi lakiery holograficzne a nie chce wydawać na jeden lakier ponad 40 zł to na pewno znajdzie w przepastnej ofercie Color Alike coś dla siebie.
Znacie lakiery holograficzne? Jakie kolory nosicie latem?

4 komentarze:

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)