piątek, 7 sierpnia 2015

Tydzień w makijażach: Czwartek

Tak oto zbliżamy się nieuchronnie do końca tygodnia w makijażach nie wiem jak u Was, ale u mnie temperatura sięgnęła 35 C a brak klimatyzacji już mocno mi doskwiera... Dlatego powiem, że wybrałam sobie niezły tydzień na przygotowywanie zdjęć makijaży. Z powodu upałów mówiąc szczerze nic się nie chce a już zwłaszcza malować oko :(
Kosmetyki których użyłam w czwartek:
* Jako baza pod makijaż posłużył mi krem a raczej filtr przeciwsłoneczny marki Biore UV Aqua Rich watery essence jest to jeden z kosmetyków, które przywiozłam z Malezji i powiem, że jest GENIALNY. jest to filtr 50 i w przeciwieństwie do wszystkich kremów jakie miałam okazje próbować w Naszym kraju nie jest lepki, klejący, zabielający. Jestem zachwycona. Można wyprodukować fajny lekki, nawilżający krem z filtrem jak się chce tylko czemu u Nas się nie chce?
* Korektor to Synergen antybakteryjny
* Pod oczy korektor to L'oreal true match concealer w odcieniu 1
* Podkład to Everyday minerals it base w odcieniu fair KLIK
* Gurlain meteoryty 02 Clair KLIK 
* ArtDeco rozświetlający róż do policzków KLIK
* Bourjois Velvet Matte 11 So Hap'Pink

Efekt na twarzy prezentował się tak:

Martwi mnie jedynie fakt, że następny tydzień ma również być tak samo gorący... grr 


Kiedy jest tak gorąco przez dłuższy czas nie chce mi się malować, ale co zrobić trzeba jakoś ujednolicić cerę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)