poniedziałek, 5 października 2015

Liebster Blog Award


 Zostałam nominowana przez wake up- make up! za co dziękuje, jest mi bardzo miło.

Na początek zasady: "Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


 Moje odpowiedzi


1. Co Cię skłoniło do założenia bloga?
Szczerze to bezrobocie. siedziałam na nim dwa lata i żeby nie zwariować postanowiłam za rada rodziny robić zdjęcia paznokciom, które w nadmiarze wolnego czasu malowałam w rożne bardziej lub mniej udane wzorki. 

2. Czym jest dla Ciebie prowadzenie bloga?
To moje hobby i jednocześnie pasja. Pomaga mi odstresować sie i zrelaksować, zając się czymś co lubię.

3. Czy prowadzenie bloga odmieniło/odmienia Twoje życie?
Tak prowadzenie bloga odmienia moje życie codziennie chociaż zabrzmi to może trochę górnolotnie. Daje mi możliwość szlifowania naszej mowy ojczystej oraz możliwość spotkania za pomocą internetu ciekawych osób.

5. Jaka jest najważniejsza Twoim zdaniem porada urodowa ?
Przede wszystkim oczyszczanie. Można wydać kupę kasy na krem ale jeśli skóra jest źle oczyszczona to nie wiele to da.

6. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Niebieski :)

7 .Jakie są Twoje ulubione perfumy?
Pierwsze jakie przychodzą mi do głowy to Angel od Thierrego Mugler.


8. Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk kolorowy?
moje ulubione to korektor i rozświetlacz. Korektor, bo ukrywa moje cienie pod oczami a rozświetlacz bo nadaje cerze balsku.

9. Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk pielęgnacyjny?
Hydrolat, którego używam jako toniku. w tej chwili używam jałowcowy, ale przewinęło się ich wiele.
10. Kosmetyków jakiej polskiej marki najczęściej używasz?
Ziaja bardzo często ląduje w mojej kosmetyczce.

11.Kosmetyków jakiej zagranicznej marki najczęściej używasz?
Pewnie będzie to L'oreal mam ich podkład, puder oraz kremy.


Moje nominacje
W kolejności dowolnej :) a udział w tej zabawie jest oczywiście dobrowolny. 
Przepraszam, że nominuje tylko 4 osoby mam nadzieje, że zabawa Wam się spodoba.
Moje pytania: 
1. Dlaczego blog o takiej a nie innej tematyce?
2. Jaki jest Twój ulubiony podkład?
3. Jaki kolor szminki najczęściej wybierasz?
4. Najważniejsza rada jaką usłyszałaś o prowadzeniu bloga?
5. Jaki jest Twój ulubiony serial?
6. Makijaże, której aktorki/piosenkarki/celebrytki z chęcią nosiłabyś najczęściej?
7. Jaki jest Twój ulubiony kwiat?
8. Obowiązkowy krok w pielęgnacji to.. ?
9. Bez jakiego kosmetyku nie mogłabyś się obejść?
10. Twój ulubiony cień do powiek.
11. Gdybyś miała wybrać jeden jedyny kolor lakieru do paznokci, to byłby to... ?

3 komentarze:

  1. Lubię takie tagi:). Też uwielbiam Ziaję!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za nominację, może w wolnej chwili odpowiem, ale nie mogę obiecać :)
    pozdrawiam, A :)

    OdpowiedzUsuń

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)