piątek, 2 czerwca 2017

Ulubieńcy Kwietnia i Maja

Za punkt honoru wzięłam sobie pokazywanie Wam co miesiąc moich ulubieńców jednak w miesiącu kwietniu nie miałam zbyt wielu ulubieńców dlatego połączyłam ich razem z ulubieńcami maja, a i tak nie jest to zbyt wiele ;) 


Pielęgnacja 

Avon Clearskin Pore Penetrating Black Mineral Cleanser - wiele razy wspominałam, że marka Avon nie jest moją ulubioną marką jednak ten żel do mycia twarzy sprawił, że przyjrzałam się ofercie marki uważniej. Po prostu wspaniale oczyszcza pory jak nic co miałam do tej pory. Już mam drugie opakowanie w zapasie. 

Przepraszam, że ten krem napiszę "fonetycznie" Czystaja Linia Umnyj Krem pokazywałam go w poście o zakupach we Lwowie 


Jest to wspaniały lekki, nawilżający krem bardzo się polubiliśmy. Ponadto jest bardzo wydajny, ale właśnie go skończyłam :) 

Lotion do twarzy Hada Labo 

jest dostępny w Polsce, można go dostać w Rossmannie, ale ma inną szatę graficzną. 

Neuro, Glicol + Vit. C, Eksfoliujące neuromimetyczne serum odmładzające na noc dla mnie hit. Nie wiem jak jego przeciwzmarszczkowe właściwości, ale skóra jest sprężysta, jędrna. 

Hada Labo Smoothing Anti-Fatigue Eye Cream Day & Night (Krem pod oczy przeciw oznakom zmęczenia na dzień i na noc). Lekki używam go na dzień, ma żelową konsystencję i bardzo dobrze nawilża.

Makijaż

Jadwiga Puder do skóry tłustej i problematycznej transparenty, wspaniale utrwala, matuje. Nie zapycha ma naturalne wykończenie, duża pojemność, dobra cena. 

Essence little eyebrow monsters w kolorze 03, utrwala włoski i nadaje im kolor. Mam gęste brwi nie potrzebuję niczego innego a z tym żelem osiągnę efekt bujnych brwi. 

Golden Rose Matowe Pomadki w odcieniu 04 i 17 najczęściej gościły na moich ustach.

Perfumy

Jak mówiłam wcześniej Avon otworzył dla mnie nowe strony. Są perfumy Avonu, których nienawidzę te natomiast mnie urzekły mowa o Avon Luck 
Kolejne perfumy po które lubię sięgać w ciepłą i słoneczną pogodę jest Beyonce Heat Rush.

To by było tyle nic więcej nie przypadło mi do gustu w Kwietniu i Maju. 

Pozdrawiam ciepło i udanego weekendu :) 

6 komentarzy:

  1. Chętnie skusiłabym się na to serum z glikolem. Muszę poczytać o im więcej. Uwilbiam sera z wit. C <3 :D
    Pozdrawiam i zostawiam obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już będę bliżej końca buteleczki napisze o nim coś więcej ;) Dziękuje i pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Avon Luck to piękne zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Avonem mam ten problem, że od większości ich perfum mnie mdli a te okazały się przełomowe w tym sensie, że odkryłam kilka takich zapachów które mi się podobają ;) A Ty które z ich perfum lubisz?

      Usuń

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)