poniedziałek, 10 lipca 2017

Tydzień 1 - Sleek Au Naturel Dzień 5

Pierwszy tydzień projektu makijażu jedną paletą właśnie dobiega końca. Przez cztery dni starałam się wykonać dzienne makijaże tą paletką. 

Z okazji ostatniego dnia z paletką Sleek Au Naturel postanowiłam zmalować coś wieczorowego. Do makijażu użyłam oczywiście Sleek Au Naturel oraz:


1. AA Baza Calming
2. L`Oreal, Nude Magique Eau de Teint KLIK
3. Maybelline Affinitone puder
4. Maybelline Fit me! korektor
5.Artdeco paletka do konturowania
6. Essence Brow monster
7. MaxFactor róż Seductive Pink
8. Wet'n'wild Simma Brown Now!
9. Wet'n'wild Calling Your Buff
10.Lancome Hypnose KLIK
11. L'oreal kredka do brwi
12. I hear make up Goddes of Love KLIK
13. Klej duo
14. Ardell Wispies
15. Avon Rose Awaking



Jeśli chodzi o przyklejanie sztucznych rzęs jestem nowicjuszem to mój 2 raz w życiu. Dlatego proszę o wyrozumiałość ;)

Jeśli zaś efekt z rzęsami Was nie przekonuje jak mnie to efekt bez sztucznych rzęs wygląda tak:

Efekt całości prezentuje się następująco

Efekt sztucznych rzęs jest dla mnie zbyt teatralny, jednak pozostanę przy własnych. 
Dziękuje za tydzień ze mną i paletką Sleeka jednak to jeszcze nie koniec zapraszam na tydzień ze mną i paletą Too Faced Sweet Peach.  Jednak za nim to nastąpi zapraszam jutro na podsumowanie całego tygodnia ze Sleekiem i moją opinię o palecie.

1 komentarz:

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)