sobota, 22 lipca 2017

Tydzień 2 - Too Faced Sweet Peach Dzień 5


Makijażowe wyzwanie, które powzięłam na blogu lekko mnie zmęczyło. Potrzebowałam kilku dni odpoczynku ponieważ używanie "od góry" określonej paletki bez możliwości wyboru innej lub zrezygnowania z makijażu po prostu zmęczył mnie mentalnie. Nie posiadanie wyboru to straszna rzecz nawet w tak błahej sprawie jak makijaż. Jednak przygotował dla Was post z ostatnim niem paletką Too Faced Sweet Peach, kolejne posty również będą ale widzę, że mogą zdarzyć się z przerwami lub przeplatane jakąś recenzją.

Jednak przejdźmy do dnia 5. Kosmetyki, których użyłam:


  1. MaxFactor Facefinity 3 in 1 Fundation
  2. Rimmel Wake me up 
  3. Benefit Stay don't stray
  4. Bell HypoAllergenic biały puder (pod oczy)
  5. Puder Jadwiga
  6. ArtDeco Bronzing Glow Brusher
  7. Lancome Hypnôse Volume-à-porter
  8. Golden Rose 10




Zieleń jednak podkreśliła moje ogólne zmęczenie, trudny kolor :)

Oczywiście możecie spodziewać się podsumowania tygodnia z paletką Too Faced Sweet Peach. Tydzień z kolejną paletką czyli Avon Cocoa Dream również będzie tak więc się nie martwcie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)