wtorek, 19 września 2017

Seria Podkładowa. Podkłady dla bladzioszków: Wet'n' Wild Photofocus, Revlon Colorstay, Catrice Liquid Coverage, Oriflame, Ingrid

Na rynek polski całkiem nie dawno weszła marka Wet'n'Wild a całkiem niedawno wszedł jej podkład Photofocus, który na zagranicznym YT miał tyle zachwytów, ochów i achów. Podkładu użyłam dopiero jeden raz dlatego nie mogę się o nim wypowiedzieć, ale mogę pokazać jego kolor i porównać do innych podkładów z mojej kolekcji. 
Muszę przyznać, że moja skóra strasznie zjaśniała, nie od tego że się nie opalam lub używam filtra UV 50000 PA+++++++++++, ani nie wiodę wampirzego życia. Zaobserwowałam, że odkąd zmagam się z Hashimoto moja cera zbladła i to bardzo.Dlatego teraz poszukuję odcieni dla baldzioszków i muszę powiedzieć, że w końcu na polskim rynku drogeryjnym mamy jakiś wybór. 
Podkłady od lewej:

Wet'n'Wild Photofocus Soft Ivory,
Revlon Colorstay Combination /oil150 Buff,
Revlon Colorstay Combination /oil 110 Ivory,
Oriflame Giordani Gold Age Defying Foundation Porcelain,
Catrice HD Liquid Coverage Foundation 010 Light Beige :
Catrice hd liquid coverage odcień 010 vs. 020
Catrice HD Liquid Coverage Fundation vs. Estee Lauder Double Wear 
 Catrice HD Liquid Coverage Fundation





Jak widać W'n'W jest jaśniejszy niż Colorstay 150 i mniej różowy niż 110 Ivory.

Ponieważ w drogerii Natura dostaniemy również w rozsądnej cenie podkłady polskiej marki Ingrid, gdzie można znaleźć kolory dla bladzioszków. Zobaczmy jak na ich tle prezentuje się W'n'W.
Od lewej:
 Wet'n'Wild Photofocus Soft Ivory,
Ingrid dr Makeup 100 Porcelain,
Ingrid idealMatt 300 Kość słoniowa,
Ingrid ideaLumi 200 kość słoniowa



Z nich wszystkich najbardziej różowy się zdaje się Ingrid dr makeup 100, a najbardziej żółty idealMatt 300.

Znacie te podkłady, lubicie?

12 komentarzy:

  1. Ciekawy post :) a ja wprost przeciwnie, jakos sciemnialam trwale :) musze ogarnac moje podklady i ich kolory albowiem jestem podkladomaniaczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kto nie jest podkładomaniakiem niech pierwszy rzuci kamieniem :P

      Usuń
  2. Ja niestety sciemnialam ale zaopatrzylam się w przyciemniacz z nyxa i jakoś ogarniam te moje wszystkie teraz białe dla mnie podkłady heh.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta zmiana odcienia karnacji zawsze jednak zadziwia ;) dobrze, że można teraz kupić w NYX takie specyfiki

      Usuń
  3. Hej bladziochu :)

    Znam revlona, niestety za dużą maske robi na twarzy. Spróbuj Loreala True Match 1N :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piąteczka bladzioszków ;)
      Ja lubię revlona wtedy kiedy potrzebuje bardzo dobrego krycia. Do Loreala jakoś nie mogę się jakoś przekonać.

      Usuń
  4. ja aż tak blada nie jestem, ale mam problem z doborem odcienia ;/ bardzo przydatny post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się zawsze wydawało, że jak się nie jest bladym to można a tu jednak temat rzeka ;) Dziękuje

      Usuń
  5. Znam problem bladej twarzy i część tutejszych podkładów jest w moim posiadaniu :) ja tam akurat używam SPF :D gardzę reklamą i jeśli chcesz to mnie usuń i okrzycz, ale jakiś czas temu stworzyłam wpis przegląd jasnych i bardzo jasnych podkładów, na bieżąco go aktualizuję, być może wpadnie Ci coś w oko? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A trafiłam tu po swatchu WnW :)))

      Usuń
    2. nie widzę powodu do "okrzyczenia" z chęcią zapoznam się z jasnymi podkładami bo zawsze lepiej się szuka jak coś już się wie ;)

      Usuń
    3. A bo to bywa irytujące jak ktoś przychodzi i zaprasza do siebie :D Ale tym razem uznałam, że może wpadnie Ci coś w oko. Trudne jest życie bledziocha :P

      Usuń

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)