piątek, 17 listopada 2017

Makijaż wieczorowy: Dermacol, Sleek, Bielenda, Wibo, Wet'n'Wild i inni

Postanowiłam przypomnieć sobie paletkę Sleek Good Night Sweetheart a i przy okazji wykorzystać kilka nowości.

Makijaż wykonałam: 


  • Baza pod makijaż Bielenda Pearl Base
  • Dermacol 208
  • Korektor Wet'n'Wild  photofocus 
  • Kredka do konturowania Golden rose
  • Puder Wibo Banana
  • Baza pod Cienie Urban Decay Eden
  • Róż MAC All Day
  • Rozświetlacz Wet'n'Wild megaglo precious petals


  • Paletka do konturowania ArtDeco Most Wanted
  • Sleek Goodnight Sweetheart
  • Tusz do rzęs Dermacol
  • Szminka Bell HYPOAllergenic Wszystkie kolory pokazywałam Wam TUTAJ w tym makijażu skusiłam się na 04 San Francisco
  • Essence make me brow 02





Jestem w szoku, że podkład Dermacol prezentuje się tak ślicznie, na pewno zasłużył na oddzielną recenzję. rozświetlacz z Wet'n'Wild wymiata i zasłużył na swoją sławę. 

5 komentarzy:

  1. Puder bananowy z Wibo mnie ciekawi, a Dermacol byłby dla mnie pewnie za ciężki, chociaż krycie ma powalające :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użyłam go dopiero dwa razy więc ciężko mi wyrazić swoje zdanie na jego temat. Co do dermacolu bałam się, że będzie tłusty, tępy itd tymczasem był bardzo przyjemny w użytkowaniu, na pewno będzie jego tecenzja na blogu ;)

      Usuń
  2. Piękny makijaż, produkty ładnie prezentują się na buzi, kolor pomadki piękny.

    OdpowiedzUsuń

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)