niedziela, 26 listopada 2017

Szminki z Wet'n'Wild


Jeśli chodzi o szminki to nadal królują maty, ale widzę również że na scenę wkraczają szminki metaliczne, które wyglądają w większości jak znane mi z lat dziecięcych 80-90' perły. Jeśli chodzi o szminki Wet'n'Wild posiadam tylko jedną perłę i to jeszcze w jakim odcieniu ;)
Szminki Wet'n'Wild znane są z tego, że możecie znaleźć odpowiedniki kolorów MACa, ale jeśli o to chodzi to niestety nie pomogę Wam zestawiając Wam pomadkę WnW z MAC ponieważ nie mam tych "makowych".



Opakowania pomadek są proste, bez udziwnień, plastikowe, trwałe. Jeszcze żadna mi się nie popsuła, ale raczej ani na nich nie siadam ani na nich nie staje. Większość pomadek które mam nie są z takim charakterystycznym dla pomadek "dziubkiem" a proste co trochę utrudnia aplikację ale jest do przeżycia.
Co do odcieni, które posiadam:
od lewej: Vamp it up, Dark Pink Frost, Think Pink


od lewej: Vamp it up, Dark Pink Frost, Think Pink

Vamp it up



Podobno odpowiednik MAC Cyber, ale tego nie wiem. ciemna śliwka. Dobra do makijażu wieczorowego, jak i innych makijazy z użyciem ziemnych ust. Wymaga wprawy w nakładaniu i czasu (jak każda z ciemnych szminek), ja nie ukrywam że się spieszyłam i o mam. Kolor trwały, zabarwia usta ale ich nie wysusza.

Dark Pink Frost



Piękna szminka z metalicznym/perłowym połyskiem. Jest to złoto różowy duochrome. coś pięknego na wiosnę i lato. Uwielbiam. Ożywia karnację, dodaje makijazowi takiego ciepłego wykończenia. Cudo, cudo za grosze.


Think Pink



Matowa szminka w kolorze dziennego, bardzo jasnego różu. Podobno odpowiednik MAC Creme Cup. Tak jak Vamp up, barwi usta dzięki czemu jest barwi trwała. Nie wysusza i nie podrażnia.

Od lewej: Wine Room, Mauve Outta Here, Don't Blink Pink

Od lewej: Wine Room, Mauve Outta Here, Don't Blink Pink
Wine Room



Piękny dzienny odcień zgaszonego czerwonego. Idealny na jesień. Taki kolor spokojnie można nosić jedynie do tuszu do rzęs. Trwały, barwi usta. 

Mauve Outta Here


Szminka również barwi usta dzięki czemu jest bardzo trwała. Piękny odcień różo-fioletu. Neutralny pasuje do wszystkiego.


 Don't Blink Pink


Kolor lekko fluorescencyjny. Bardzo żywy i zwracający uwagę róż. 

Moja opinia
Szminki Wet'n'Wild są bardzo trwałe, barwią syta przy czym ich nie wysuszają. Są trwalsze niż pomadki Essence, Rimmel czy Avon które posiadam. Odkąd je kupiłam właśnie najczęściej sięgam po nie. 
Na początku używania myślałam, że nic z nich nie będzie ponieważ były bardzo suche i tępo się nakładały, ale nie wiem co się zmieniło ponieważ aplikują się obecnie bardzo dobrze. Może daleko im do przyjemności i łatwości w aplikacji jaki dają mi moje dwie szminki MAC, ale jeśli chodzi o trwałość i komfort nie ustępują droższym szminką. 
Ponadto cena to ok 10 zł, są więc tańsze niż GR. 
Marka ma bardzo duży wybór kolorów od takich codziennych po te z efektem wow, każdy znajdzie coś dla siebie. 

6 komentarzy:

  1. Oj widzę kilka ładnych kolorów :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oprócz tego ciemnego fioletu to raczej takie dzienniaczki, codzienniaczki :)

      Usuń
  2. Parę kolorów wpadło mi w oko. Cena na tyle niska, że chętnie sięgnę po jakiś dla próby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie cena niska, a kolorów tyle, że każdy znajdzie coś dla siebie.

      Usuń
  3. W sumie bym coś wybrała z tej gromadki.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam chyba takie bardziej uniwersalne kolory ;)

      Usuń

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)