piątek, 7 września 2012

Baśnie Andersena: "Mała Syrenka"

<źródło>

Za oknem pogoda coraz bardziej jesienna. Zwykle na jesieni do łask wracają kolory czerwony, bordowy, złoty, oberżyna itd oraz wszelkie kolory metaliczne. Przynajmniej u mnie ;) pogoda jakaś taka ciężka a niebo ołowiane więc i taka sama atmosfera gości u mnie na paznokciach.
Tym razem nie tylko u mnie (zwykle nie tylko u mnie) : 
 
"Hitem są metaliczne odcienie na paznokciach - benzynowy, złoty i maksymalnie srebrny " więcej informacji oraz zdjęć można znaleźć na wizażu .

Zrobiłam sobie takie paznokcie na początek roku szkolnego, a co tam zsolidaryzowałam się z uczniami.

Użyłam:
Golden Rose Lakier do zdobień 106, Safari biały lakier, Revlon 680 Red,


Catrice 490 Iron Mermaiden, miss Selene 136,Essence special effect tooper souft touch, Sensique  Oriental Dream Festival of light

  oraz
  Essence nail art twins glitter topper 02julia


Już po wykonaniu zobaczyłam, że kolory są mało kontrastowe a efekt soft touch czyli matujący top coat essence nie poradził sobie do końca ze złotym i srebrnym.



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)