niedziela, 23 grudnia 2012

Świąteczna Gwiazda

Leopold Staff "Gwiazda" 

"Świeciła gwiazda na niebie
srebrna i staroświecka.
Świeciła wigilijnie,
każdy ją zna od dziecka.

Zwisały z niej z wysoka
długie, błyszczące promienie,
a każdy promień – to było
jedno świąteczne życzenie.

I przyszli – nie magowie
już trochę podstarzali –
lecz wiejscy kolędnicy,
zwyczajni chłopcy mali.

Chwycili w garść promienie,
trzymają z całej siły.
I teraz w tym rzecz cała,
by się życzenia spełniły."

 



Nadszedł czas gdzie niepodzielnie króluje brokat (u mnie czas ten trwa cały rok), co witam z radością tak więc o brokacie raz jeszcze (nie ostatni ;) ).

 



Jaka byłam uradowana kiedy zobaczyłam iż na półkach sklepowych znajduje się więcej brokatowych lakierów niż przed tym świąteczno-noworocznym okresem. 
Moje serce zdobyło Golden Rose za  JOLLY JEWELS NAIL LACQUER i to w 17 różnych odcieniach (cała kolekcja do zobaczenia TUTAJ ) . Przepiękne brokaty, których swache możemy znaleźć w necie (W buteleczkach prezentują się równie przepięknie).
Swoją kolekcje o brokaty wzbogaciła równiesz Sally Hansen Gem Crush o 8 odcieniach (cała kolekcja TUTAJ ) . Moje serce na sklepowej półce podbił 02 Cha-Ching! Czyli piękny czerwony lakier ze srebrnym brokatem, jednak zatrzymałam swoją rękę przed włożeniem go do koszyka, bo oto  znalazłam lakier Rimmela Preciouse Stines 002 Ruby crush ( TUTAJ , jak zobaczyłam na stronie producenta dostępny jest w 2 odcieniach diamond dust i tym który posiadam czyli ruby crush).

<źródło>
Buszując na półce z lakierami zauważyłam również Vipery brokatowe lakiery do paznokci z linii Belcanto tu bodajże 6 brokatowych odcieni.


Zdecydowałam się kupić lakier vipery brokatowy belcanto 126 oraz już wcześniej wspomniany Rimmel Preciouse Stines 002 Ruby crush.


 Jak widać na zdjęciach jest to drobny czerwony brokat i grubsze srebrne piegi w bezbarwnej bazie (chodź na zdjęciu można dostrzec złoty błysk nigdzie mimo przyglądania się lakierowi na żywo go nie dostrzegam).


 Tu natomiast mamy drobny srebny brokat i srebrne piegi w bezbarwnej bazie.







Ponieważ jutro wigilia postanowiłam je wykorzystać do szybkiego pomalowania i nadania swoim paznokciom biżuteryjnego charakteru. 
Ponieważ uznałam, że sam Rimmel jest za mało brokatowy pociągnęłam go 1 warstwa vipery.
Wyszło jak wyszło szybko było :) 



 Wesołych świat, pełnych magii i radości!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)