poniedziałek, 17 grudnia 2012

Pańćantra "O niemądrym żółwiu" czyli limitka essence breaking dawn part 2

Essence The Twilight saga Breaking dawn 

part 2

<źródło>

 

Nie zamierzam rozwodzić się nad filmem, tematy wampiryczne mam już dawno za sobą kiedy to w młodości oglądałam "Wywiad z wampirem" i na tym mój "romans" się kończy.
Tak więc fanką sagi zmierzch nie jestem, jednak wiem, że essence lubi wydawać limitki wampiryczne jeśli nie ściśle związane z sagą zmierzch to chociaż w klimatach (pamiętam była limitka Vampire's Love z której mam róż w żelu).
Wracając do tematu potrzebowałam ciemnego koloru z brokatem, i tak też wybór padł na 01 Jacob's protection (niebieski z brokatem) akurat 04 Edward's love (czarny z brokatem) nie było na stanie już, (chodź bardziej pasowałby mi czarny). Jednak po doświadczeniach z Jacobem mogę się cieszyć, ze nie kupiłam też Edwarda kiedy go spotkałam :P 





Lakier zamknięty w szklanej buteleczce, pędzel dość duży i płaski ma ułatwić aplikację (mi żaden nie pomaga więc..). 
Jest to ciemnoniebieski lakier z niebieskimi, zielonymi, fioletowymi, złotymi, różowymi (?) drobinkami. 
Jego aplikacja jest koszmarna, tych drobinek jest albo za dużo albo one są za duże sprawiając, że nakładając 2 warstwę można sobie ściągnąć pierwszą. 
Kiedy już nałożymy wszystko jest super, lakier sobie schnie i wtedy zaczyna się mój koszmar, ten lakier schnie tylko tak jakby z wierzchu pod spodem pozostając mokrym..czekałam i czekałam ale nawet na 2 dzień lakier od spodu był mokry..

Kolejne zdjęcia jedynie dla czytelników o mocnych nerwach 



Uszkodzenia powstały już po tym jak górna warstwa była sucha grrr
Nie powiem lakier miał potencjał jednak spadł on do 0, nie wiem czy to wina mojego lakieru może był otwierany wcześniej i "macany" nie mam pojęcia, ale jest on tragedią na moich paznokciach.
Moje zdenerwowanie sięgnęło zenitu kiedy na 2 dzień po zakupie tego lakieru zobaczyłam, że przeniesiono limitkę na półkę wyprzedaże była prawie cała (no zapewne kupione zostały pojedyncze sztuki jak ja ten nieszczęsny lakier), nie cieszyła się ona widać tak dużym wzięciem. Może i lepiej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)