piątek, 19 lipca 2013

Max Factor Wild Mega Volume Maskara

"Wznieś się na wyżyny i zbuduj niesamowitą objętość dzięki nowej maskarze Max Factor - została specjalnie stworzona do tego by przenieść twoje rzęsy na następny poziom. Ta innowacyjna maskara natychmiast przyciemnia i podkreśla wygląd każdej rzęsy dzięki nieustraszonej szczoteczce Amplifier. Formuła zawiera miękkie włókna, które idealnie przywierają do szczoteczki w kształcie klepsydry. W jej zwężeniu krótkie włókna zbierają większą ilość maskary i sprawiają, że produkt idealnie rozprowadza się u podstawy rzęs dając bazę do budowania większej objętości. Okrągła główka szczoteczki z dłuższymi włoskami pozwala wydłużyć rzęsy i idealnie wyciągnąć ku górze ich końcówki. Wynik to 3 razy więcej objętości i wyrazisty look, zarówno w dzień jak i w nocy."
Jestem wierna tuszom z firm Max factor zwykle mnie nie rozczarowują (z małym wyjątkiem http://nailstale.blogspot.com/2013/01/max-factor-false-lash-effect-24-hour.html?q=tusz ) jednak ten wyjątek sprawił, że do każdej "Nowości" tej firmy podchodzę raczej z dystansem i pewną dozą nieśmiałości. 
Tym razem trafiłam na wspaniałą promocję w drogerii Hebe aż -40% na wszystkie kosmetyki firmy Max factor mój wybór padł więc na nowość.

Jest to małe fluorescencyjnie zielone opakowanie. Mi osobiście ten kolor się nie podoba, ale nie osądza się książki po okładce.
Szczoteczka "Amplifier" :

Dziwna, faktycznie o kształcie klepsydy.
A teraz efekt:
przed
 po
 Jest to moja pierwsza aplikacja tej maskary i od razu ubrudziłam się tuszem przy pierwszym podejściu. Bardzo łatwo sobie to zrobić tą szczoteczką.
Zawsze nakładam jedną warstwę tuszu i to efekt przy właśnie jednej warstwie. 
Rzęsy są podkreślone, wydłużone nieco i nieco pogrubione.
Czerń tuszu jest rzeczywiście czarna ale w przypadku tuszów tej marki to według mnie standard.
Co do wytrzymałości..hmm.. przeczytałam opinię, że szałowo trzyma się cały dzień nie osypuje itd..i z tym sie niestety zgodzić nie mogę. W lato jest gorąco człowiek się poci (niestety :P) a tusz lekko się osypuje/ rozpuszcza (?).
Nie jest to na szczęście taki bubel jak False Lash Effect 24h. Jest to całkiem przyzwoity tusz, ładnie pogrubiający, wydłużający tak więc pozostaje mi opanować dziwną szczotkę i użytkować z radością.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)