czwartek, 18 lipca 2013

Equilibra Aloesowy sztyft pod oczy


O dobroczynnych właściwościach aloesu można przeczytać w wielu miejscach. 
W tym wypadku producent obiecuje nam:
"Koryguje niedoskonałości skóry pod oczami, idealny do kuracji okolic oczu, na opuchliznę i podkrążone oczy. Przynosi natychmiastowy efekt odświeżenia. Specjalna kompozycja składników redukuje nadmiar płynów, zapobiega pigmentacji dolnych powiek, redukuje opuchliznę, działa liftingująco i przeciwstarzeniowo."

Produkt zamknięty jest w sztyfcie, który należy zakrywać aby nie wysechł.



Sama aplikacja jest przyjemna. Lekko chłodzi, szybko się wchłania, wręcz natychmiast.
Co do pielęgnacji, krem nawilża powieki ale nie likwiduje ani nie pomaga zwalczać sińców (ale ich w moim przypadku nic nie zwalczy).
Krem oceniam jako średni, nie najgorszy nie najlepszy. Nie mam opuchniętych oczu więc nie wiem jak radzi sobie z opuchlizna, ale po lekkim efekcie chłodzenia mogę przypuszczać, że lepiej niż z cieniami :) 
Jedno co trzeba mu przyznać przynosi ulgę. Kiedy moje oczy są zmęczone, mam wrażenie, że mam piasek pod powiekami ten sztyft łagodzi lekko.
Podsumowując jest to dość fajny "gadżet" do wypróbowania, ja raczej nie kupię go ponownie chodź nigdy nie wiadomo ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)