środa, 19 czerwca 2013

Dzikie wyzwanie tydzień 3 -Papuga


Nie ma czegoś takiego jak Papuga. Mimo, że bardzo często się używa tego słowa w stosunku do każdego ptaka z rzędu papugowych. 
Jest to bardzo bogaty rząd najczęściej kojarzący się z kolorowymi ptakami (chodź bogate ubarwienie nie musi występować). Myślę, że gdyby poprosić o wymienienie znanych papug pewnie najczęściej padło by Ara. Dlatego i ja zainspirowałam się ptakami rodzaju ara.



Ara Hiacyntowa:


Ara żółtoskrzydła:


Popularna nazwa Ara odnosi się do rodzaju ptaków z rodziny papugowatych. Są to duże ptaki charakteryzujące się haczykowatym dziobem. 
Na obrazku przedstawiającym zadanie jest Ararauna.

Widzę , że ubrudziłam się tuszem jednak starałam się zdążyć zrobić zdjęcia i nie miałam czasu zrobić ich jeszcze raz kiedy już się poprawiłam :P 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)