wtorek, 18 czerwca 2013

CRAZY MAKE-UP CHALLENGE - Barbie


Zdecydowanie coraz śmielej wzbijam się na wyżyny ekshibicjonizmu pokazując moją twarz ;) 
Jeśli chodzi o makijaż sprawia mi on radość, jest to forma odprężenia się i zrelaksowania. Nie jestem profesjonalistą (daleko mi do tego brakuje), traktuje makijaż jako zabawę. 
Dlatego zdecydowałam się dołączyć do projektu crazy make up challenge organizowanego przez Jessie na blogu keep smiling makeup blog wszelkie szczegóły tego wyzwania znajdziecie TUTAJ
Kiedy dopisze mi czas nadrobię pozostałe tygodnie, które przeleciały mi koło nosa. 
Dziś wyzwanie 4 Glamour, Pin Up, Barbie
Ja wybrałam Barbie :)

A o to i moja ociekająca różem Barbie:
zdjęcie robione w słońcu



A teraz słodziusie usteczka:



1 komentarz:

  1. Wow, wyszło mega słodko! ♥ Dodany, przepraszam za opóźnienie wyjaśnienia na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)