niedziela, 7 grudnia 2014

Zakupy w Kontigo cz. 1: MYSTIK WARSAW blue night, nowe cienie w Warszawie


Na tę firmę natchnęłam się poszukując drogerii Jaśmin w przejściu podziemnym na centralnym w Warszawie. Na drogerię się nie natchnęłam za to spotkałam inną drogerię Kontigo. Myślę sobie "ki czort" odwiedzę pierwszy raz widzę i nie tylko drogerię zobaczyłam pierwszy raz również kosmetyki tam wystawione były dla mnie nowością. Tak moje oko padło na firmę Mystic Warsaw:
"Przebieraj w 70 kolorach cieni do powiek i dobierz odpowiednie na każdą okazję. Specjalnie z myślą o Tobie stworzyliśmy 3 linie: LIGHT, DUSK, NIGHT, które ułatwią Ci ich aplikację." Tyle znalazłam na stronie drogerii o cieniach MYSTIK WARSAW. Jakie było moje zdziwienie kiedy już w domu na cieniu zobaczyłam, że producentem jest Hean.
Przy szafie tych cieni od razu wpadł mi w oko ten kolor, wspaniale migoczący niebieski czyli Blue Night cień z linii Night czyli jak mówi mi mój szósty zmysł jest to linia wieczorowa :P


Na ręku prezentuje się następująco:
1 Na duraline
2 Na czarnej kredce
3 Sauté











Zima zabiera mi dobre oświetlenie o słońcu można pomarzyć natomiast światło lampki którą dysponuje nie nadaje się zbytnio a przez nie aparat zjada kolory :/
Mam nadzieje, że jakoś widać kolor tego cienia. A migoczące drobinki aż się proszą o makijaż na święta, sylwestra czy studniówkę. Postaram się w niedługim czasie coś nim zmalować, niestety czas mam tylko w weekendy więc tym bardziej postaram się zebrać się w sobie.
Na koniec "ogłoszenie parafialne" od pewnego czasu obserwując swój blog widzę, że przydałaby mu się nuta świeżości i dlatego postanowiłam coś podziałać w sferze szablonów itd. niestety mam dwie lewe ręce więc zdaje sobie sprawę, że przez jakiś czas zanim to wszystko jakoś ogarnę mój blog może i zapewne będzie wyglądał jak po przejściu huraganu za niedogodności przepraszam, postaram się jak najszybciej ogarnąć temat.

6 komentarzy:

  1. Wow! Ciekawe, nie słyszałam o tej warszawskiej marce. Cienie wydają się być mocno napigmentowane! Fajnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazwa niby warszawska a producent ogólnopolski bo to Hean, ale nic nie znalazłam na stronie Hean o tej linii a szkoda. Mam jeszcze dwa inne cienie chyba czas na ich prezentację i makijaż :)

      Usuń
  2. Ja tymi cieniami robię kreski (brak duraline-rozrabiam z wodą)- trzymają się cały dzień, nie drażnia, pigmentacja świetna, za taką cenę (10zl za wkladdo paletki, paleta na 5 szt za 15 zl. W osobntch pudeleczkach cos ok 14zl) to są one genialne (sephora może się schować). Bardzo polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że są dostępne jedynie w Kontigo a nie jest to bardzo popularna drogeria.

      Usuń
  3. Też mam ich cienie bardzo fajne. Dobra pigmentacja. No ale nic dziwnego dkoro to Hean produkuje robia też cienie i dla Kobo. No oczywiście mi ktoś zwrócił uwagę, że to nie drogeria tylko sklep kosmetyczny. Eh Ci Hejterzy wszystkiego się czepiają . A wszyscy i tak kojarzą ten sklep z drogerią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Drogeria – sklep z kosmetykami, lakierami dla kobiet, farbami do włosów i innymi artykułami chemicznymi." Tak mówi Wikipedia więc w zasadzie prawie każdy sklep kosmetyczny jest drogerią, ale wiadomo jak ktoś się chce przyczepić to zawsze coś znajdzie. Szkoda, że jest to tak mało znana marka i posiada tak mało sklepów :(

      Usuń

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)