wtorek, 28 listopada 2017

Makijaż Andrzejkowy Blask - opadająca powieka Glam Powder, Essence, catrice, bielenda i inni


Bielenda Pearl Base
Essence Camouflage Ivory
Catrice Liquid Camouflage 005
Inglot HD 505
Catrice Camouflage
AA Wings Silky Smooth jedwabisty puder 94 riviera
Art Deco Most Wanted conturing pallete
Too Faced Sweet Peach
Too Faced Chocolate Bar


Rimmel biała kredka
NYX Glitter Primer
Golden Rose kredka do konturowania
Lancome Hypnose
Essence Little Brow Monster
Urban Decay Baza pod cienie Eden
Essence 06 Poison Ivy
Wet'n'Wild Don't Leaf me! jako konturówka do ust
Avon mark spray utrwalający makijaż
MUR I heart Makeup Goddes of Love







9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Pomadka z essence, a jak na firmę drogeryjna to naprawdę ekstra ekstrawagancki kolor :)

      Usuń
  2. Ten różo-fiolet na oku jest bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny makijaż :) mam dwa pytania: czy to na środku powieki to pigment kobo?, niestety nie ma go w spisie :) jak się u Ciebie sprawdza ten spray z Avonu? samej marki bardzo nie lubię, ale słyszałam dobre opinie i zastanawiam się czy warto

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Tak na środku powieki jest pigment z Kobo. Co do tego sprayu mam parę uwag: dozownik potrafi psiknąć taką ilością, że "o matko", jeśli masz wrażliwą skórę wydaje mi się że może wysuszać bo ja czuję takie ściągnięcie. Niby moja skóra jakoś żyje ale uczucie ściągnięcia jest :/

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź, skoro mówisz, że ściąga, to boję się, że moją do końca już zabije :/

      Usuń

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)