środa, 15 listopada 2017

Seria jesienna. Po co sięgnę tej jesieni - pigmeny Inglot, kolorówka.com

W końcu udało mi się wybrać na upragniony urlop i po powrocie zamierzam kontynuować serię jesienną gdyż jeszcze trochę jesieni Nam zostało. 

Na blogu pojawiło się już kilka postów z tej serii

Seria jesienna. Po co sięgnę tej jesieni - róże do policzków

Seria jesienna. Po co sięgnę tej jesieni - szminki

Seria jesienna. Po co sięgnę tej jesieni - lakiery do paznokci



Dziś zaś skupimy się na kliku cieniach sypkich, które w moim odczuciu idealnie pasują do tej pory roku. Mowa o pigmentach marki Inglot oraz dwóch cieniach z kolorówka.com.

1. Inglot 116 - jest to piękny cień z typu duochrome jest różówy, złoty, brązowy. Ciężko opisać mi ten kolor, ale nałożony solo na powiekę robi cały makijaż.
2. Inglot 85 - ten pigment jest chyba najsławniejszym cieniem duochrome tej marki. Jest to piękny brązowo, czerwono, fioletowy cień który robi Nam cały makijaż.
3. Kolorówka.com Copper Fine jest to piękny perłowy miedziany, ciepły odcień wpadający lekko w czerwień.
4. Kolorówka.com Antique Copper podobny do poprzednika również perłowy miedziany jednak bardziej brązowy odzień.

Jeśli chodzi o pigmenty z kolorówka.com posiadam ich już w swojej kolekcji trochę i nieznaczną ich część pokazałam Wam na blogu. Na prawdę jeśli chcecie spróbować czegoś nowego, nie przeszkadza Wam sypka konsystencja to polecam te pigmenty.  Jestem zaskoczona, że tak niewiele ich na blogosferze, ale pewnie to przez to, że nie są one jakoś promowane przez znane blogerki i "jutuberki" a szkoda, bo pigmenty na prawdę są świetne i mają wiele zastosowań.

Tanie złote pigmenty mineralne z Kolorówki.com

Brązowe pigmenty mineralne z Kolorówka.com

W poszukiwaniu odpowiednika MACa - Pigmenty z kolorówka.com

Cienie mineralne kolorówka.com- Rose Taupe, Rose Romance, Winter Rose, Dusty Rose

Cienie mineralne kolorówka.com cz. II: Silk Gold, Oriental Beige, Golden Peach, Ivory Lace


Jeśli zaś jesteście fankami cieni typu duochrom powinnyście bliżej przyjrzeć się ofercie tej marki Tanie duochromy alternatywa dla Makeup Geek.

Od góry: Kolorówka. com  Antique Copper, Kolorówka.com Copper Fine, Inglot 116, Inglot 85






Znacie te cienie?

5 komentarzy:

  1. Wszystkie te pigmenty są bardzo ładne, uwielbiam miedziane cienie. Bardzo dobrze się w nich czuję i zawsze cudnie wyglądają na oku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolory idealne na jesień.

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne kolory! mam 85, ale doceniłam go dopiero jak zaczęłam go nakładać na inne cienie,sam był pięknym duochromem, ale jakimś takim jakby... prześwitującym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię nakładać go kilka warstw lub na mokro.

      Usuń

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)