czwartek, 5 maja 2016

Tanie złote pigmenty mineralne z Kolorówki.com


Z pigmentami mineralnymi z kolorówki.com znamy się nie od dziś. Pisałam o nich parokrotnie:

W poszukiwaniu odpowiednika MACa - Pigmenty z kolorówka.com

Cienie mineralne kolorówka.com cz. II: Silk Gold, Oriental Beige, Golden Peach, Ivory Lace

Cienie mineralne kolorówka.com- Rose Taupe, Rose Romance, Winter Rose, Dusty Rose

Tanie duochromy alternatywa dla Makeup Geek.

Dziwi mnie, że te pigmenty nie podbijają blogosfery nie dość że mają świetne kolory, pigmentacje to i cenę. Wszystkie, które posiadam kupiłam sama i uważam, że są warte każdej wydanej na nie złotówki. Ale nie o tym. Dziś o złotych odcieniach z kolorówki, które posiadam. 

Copper Fine

Na pierwszy ogień miedź: piękna i głęboka. Sprawdzi się na pewno u posiadaczek szarych bądź niebieskich tęczówek. 



Golden Peach


Ten pigment skradł moje serce. Wygląda jak rozświetalcz.  Dlatego tez postanowiłam zestawić go z najlepszym rozświetlaczem jaki mam a jest nim Mary-Lou od The Balm.



TheBalm w opakowaniu prezentuje się tak:


Jeśli chodzi o porównanie na skórze prezentuje się ono tak: M- Mary-Lou,
P- pigment Golden Peach




Silk Gold


Kolejny pigment zapierający dech w piersiach niby biały ale złoty. 



Ivory Lace

 O tym pigmencie wspomniałam przy poszukiwaniu odpowiednika MAC Naked. Jest to beżowa delikatna i lśniąca mika. 


Oriental Beige

Jest to ciepła mika w odcieniu złota-miedzi. Lśni ale zawiera naprawdę mini drobinki. Sprawdzi się u posiadaczek niebieskich, szarych oczu. 


Znacie te pigmenty? Używacie. a może jakieś godne polecenia kolory?

6 komentarzy:

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)