wtorek, 10 maja 2016

Etude House Precious Mineral BB Krem Perfect Fit

Wiosna w pełnym rozkwicie, słońce coraz mocniej świeci jednym słowem idealny czas na krem BB. Dziś post o Precious Mineral BB cream od Etude House czyli kolejnym kremie z tej linii w moim posiadaniu. Pierwszym jest:  Krem BB Etude House Precious Mineral BB Cream Cotton Fit.

Cotton fit bardzo lubię a jak będzie z Perfect Fit?


Produkt w eleganckim kartoniku w bardzo ładnych kolorach kupiłam w sklepie marki w centrum handlowym w Melace. Doradziły mi go dwie przeurocze Panie ekspedientki, które zachwalały moją cerę, ach ten marketing pozytywny.
 Skład długi i tak nic z niego ja nie rozumiem:


Etude House obiecuje, że dzięki zawartości perły krem rozświetla, pokrywa niedoskonałości, a dzięki zawartości witaminy E i oleju kokosowego nawilża i odżywia skórę.


Dostępny jest w 3 odcieniach ja mam pierwszy N02 Light Beige.
Tak jak jego brat tak i ten krem zamknięty jest w plastikowej tubie z pompką.

Odcień beżowy ale widzę w nim ciepłe tony.

A teraz czas na efekty.
Przed:


 i po:

przed

po

Moja opinia
+ krem ma całkiem przyjemne krycie i pozostawia naturalny efekt
+ jest bardzo przyjemny w aplikacji, ma przyjemna konsystencje, łatwo się aplikuje i ma przyjemny zapach,
+ krem nosi się komfortowo, nie wysusza, nie ma tez jakiegoś specjalnego przetłuszczenia skóry pod koniec dnia
- ściera się w ciągu dnia,
- nie wiem od czego to zależy ale potrafi się zważyć.

Podsumowując
Bardziej do gustu przypadł mi jego odpowiednik Cotton fit. ten kremik wypadł delikatnie mówiąc średnio a szkoda. 

4 komentarze:

  1. Dla mnie ten krem był za jasny. Miałam próbkę. Idealny za to jest dla mnie krem CC Mizon w kompakcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam problem, że niestety rzeczy są za ciemne, ale z kremami BB nie ma problemu ;) A tego Mizona w kompakcie nie znam jak będę miała okazje to "pomacam".

      Usuń
  2. ładne krycie :) mi na mnie bardziej podobał się ten i jeszcze blooming fit :)

    OdpowiedzUsuń

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)