piątek, 6 maja 2016

Azjatyckie marki w Sephora i Douglas.

Po szale na azjatyckie kosmetyki wywołanym książką Charlotte Cho "Sekrety urody Koreanek"

Miałam nadzieję, że po latach posuchy w tym temacie w końcu i do Nas zawitają azjatyckie koncerny. 
W internetach pojawiła się informacja, że koreańska firma Erborian trafiła do Sephory jednak nie zrobiło to na mnie wrażenia z dwóch powodów. 
po 1. Nie znam jej, nigdy będąc w Azji nie widziałam produktów tej firmy, 
po 2 Nigdy nie widziałam na YT aby jakaś koreańska "jutuberka" polecała jakiekolwiek jej kosmetyki. 
Dlatego ta wiadomość była mi zupełnie obojętną, ale wczoraj przeglądając gazetkę wpadł mi w koreański gigant i marka o przeuroczych opakowaniach sławny Tony Moly. 


To jest wiadomość! To jest HIT! Przywiozłam sobie róż tej firmy i wspomniałam o nim w  Blush Tagu na blogu KLIK

Drugim kosmetycznym gigantem wkraczającym na rynek drogeryjny jest Skin79. tej firmy nie trzeba nikomu interesującemu się azjatyckimi produktami przedstawiać. Kremy BB tej firmy są jednymi z pierwszych oryginalnych z jakimi większość konsumentów ma styczność. 
Skin79 wkracza do Douglasa.


nie sądziłam, że tego dożyje :P Brawo oby tak dalej. trzymam kciuki za pozostałe koreańskie marki.

18 komentarzy:

  1. Super wiadomosć! Czekam jeszcze na Skinfood :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skinfood i Innisfree by się przydały, ale może te marki to jednak jaskółki wiosny ;)

      Usuń
  2. Muszę w końcu zdobyć i przeczytać tę książkę i bardziej zainteresować się azjatycką pielęgnacją:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka taka sobie, ale myślę, że to dzięki niej w końcu wchodzą azjatyckie marki na Nasz rynek.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. I ma takie urocze opakowania. Bardzo się cieszę, że w końcu "coś" weszło na Nasz rynek.

      Usuń
  4. wczoraj od 19 była noc zakupów w Douglas i widziałam, że to co chciałam kupić od rana było dostępne, a jak doszło do 19 i czasu zniżki to nagle pół godziny przed o 18.30 chciałam włożyć sobie to do koszyka, to zniknęło i nie ma. Szkoda, że Douglas jest tak słabo wyposażony i ogólnie nie mają wszystkiego :( A o Sephorze nie wiedziałam, muszę zerknąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większe zainteresowanie niż asortyment, ale to u Nas niestety norma :(

      Usuń
    2. Podobno noc zakupów i tak jest przełożona na dziś, bo serwery im nie działały, ale kremu i tak niestety nie ma. W sumie teraz to już po ptakach, bo zamówiłam ze strony producenta :)

      Usuń
    3. Wczoraj również było ciężko coś zamówić. Więc ustrzegłam się przed kupowaniem ;)

      Usuń
  5. Szkoda tylko że te ceny takie średnie , ale mimo wszystko fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceny porównywalne jak na ebay jak się popatrzyłam, oczywiście można zaleźć i taniej ale ciekawe czy oryginalne. Tu za to myślę, że drogeria nie pozwoliłaby sobie na podróby ;)

      Usuń
  6. Proponuje kupować na stronie skin79 oryginał prosto od producenta a i promocje co chwila :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale nie każdy ma odwagę kupować z zagranicy ;) dlatego ciesze się, że są dostępne w Polsce.

      Usuń
  7. Prawdziwy przełom na polskim rynku kosmetycznym <3 uwielbiam cukiereczki od TM i Skin79 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybór ograniczony ale zawsze to postęp. W porównaniu z tym co było to nawet o lata świetlne ;)

      Usuń

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)