środa, 4 maja 2016

Nie masz czasu iść do Ikeii? Odwiedź Biedronkę

Lubię oglądać czyjąś aranżację kosmetyków, czy zdjęcia toaletki. Sama mam toaletkę i lubię aby wszystko było na niej pookładane tak aby wygodnie było mi wszystko odnaleźć, zwłaszcza rano kiedy śpieszę się do pracy.
Jeśli tak jak ja oglądacie zdjęcia toaletek na pewno zwróciłyście uwagę na szał na osłonki na doniczki z Ikeii.

W mojej miejscowości nie ma Ikei. Nie chce mi się też przebijać przez pół Warszawy (najbliższa Ikea) aby kupić sobie te osłonki, które widziałam już w roli pojemników na pędzle, pojemników na kredki czy w końcu świeczników. Dlatego bardzo się ucieszyłam kiedy spotkałam te oto osłonki w Biedronce, która jest w prawie każdym mieście.

Kupiłam po dwa zestawy kolorystyczne duży i mały pojemnik w kolorze białym i miętowym.




Ten mniejszy przez ażurowy wzorek pięknie wygląda jak stoi tak sam i świeci przez niego słońce.
Też Was skusiły te Biedronkowe osłonki? 

2 komentarze:

  1. Widziałam je, ale mają je wszyscy więc się nie skusiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to prawda, ale na szczęście nie wszyscy oglądają moją toaletkę. I nie jest to jedyna rzecz , którą posiadam mimo, że mają ją wszyscy ;)

      Usuń

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)