sobota, 19 września 2015

Najlepsze drogeryjne szminki na jesień 2015


Jesień już tuż tuż, czas przygotować się do tej pory roku. Ja osobiście mam ochotę na brązy, czerwienie i śliwki w tej jesieni. Przejrzałam swoje szminki i tak oto wybrałam kilka najlepszych na nadchodzący sezon.

O trendach na jesień 2015 pisałam TUTAJ a swoje inspiracje pokazałam  TUTAJ.

Dla mnie na tegoroczną jesień najlepsze będą kolory brązu od cappucino po mocną kawę, czerwienie zarówno te klasyczne jak i te bardziej winne i borodowe, czy fiolety od śliwek poprzez bakłażany.

Zaczniemy od matowych szminek Golden Rose (o matowych szminkach można przeczytać TUTAJ i TUTAJ), które są znane zapewne większości z Was.



Na jesień wybrałam:
10 czyli cielisty kolor o różowym tonie.
16 kawowo-czekoladowy kolor jednak niezbyt ciemny.
18 czyli klasyczna czerwień (kocham ją i podobno jest to odpowiednik szminki MAC Ruby Woo).
19 kolejny piekny czerwony kolor jednak bardziej wpadający w malinę.
22 kolejny kawo-czekoladowy kolor znacznie ciemniejszy od numeru 16, posiada też czerwone ceglaste tony.
23 ciemny fiolet ale nie z kategorii tych śliwkowych.

Z pozostałych szminek wybrałam jedną z Essence i dwie z Rimmela:

Essence trwała pomadka do ust w kolorze 05 Cool Nude jest to beżowy kolor z lekką nutą różu.
Oraz dwie szminki Rimmel 330 Sloane's Plum <KLIK> oraz porównanie ze szminką z Wibo <KLIK> oraz kolor 180 Vintage Pink czyli piękny kolor cappucino z domieszką fioletu.



Szminki, które pokazałam w tym poście są przede wszystkim dość łatwo dostępne a ich cena należy do przyjemnych najdroższe są szminki z Rimmel ale często można je dostać na promocji.

Wy też macie sezonalnie ochotę na określony kolory szminek tak jak ja? Macie jakieś jesienne kolory na oku, a może coś Wam w to oko właśnie wpadło?

14 komentarzy:

  1. spora kolekcja :) ja szminek używam tylko na większe wyjścia, raczej nie zwracam uwagę na pory roku tylko na to jaka pasuje do danego makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zależy od nastroju może przez to miewam kontrastowe z makijażem ;) Ja od roku używam ich prawie codziennie więc masz jeszcze czas :)

      Usuń
  2. numerek z 23 z Golden Rose od dawna mi się marzy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny prawda ;) Może warto spełnić marzenia.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ciągle jakiś kolor mi umyka...ale tak to już jest, że w głowie mamy konkretny kolor ale żeby go odnaleźć to wyzwanie.

      Usuń
  4. Od dawna mam ochotę na pomadki GR :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto ekstra jakość w śmiesznej cenie. A wybór kolorów naprawdę duży ;)

      Usuń
  5. Nie mam jeszcze żadnej pomadki od GR ;) zmienię to jak zużyje już jakieś inne z mojej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomadki z GR to cudo, ekstra jakość za jakieś 10 - 12 zł. Warto

      Usuń
  6. róż nr 10 z GR jest prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. dla mnie to taki beżoróż, ale na zdjęciu wyszedł jedynie różowo.

      Usuń

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)