piątek, 4 września 2015

Trendy jesień 2015

Jeszcze nie ma jesieni ale już się zbliża. W moim sercu odczuwam potrzebę ciemnych nasyconych kolorów po czym poznaje nadchodzącą porę roku. Nadchodząca jesień emanuje również dzisiaj nieustającym deszczem.
Jakie trendy "wymyślili" nam w makijażu? Jesteście ciekawe? Zapraszam do dalszej części posta. 

na ustach lata 90'
Nie brzmi rewolucyjnie ;) powrócą mocne czerwone usta, ciemne jagody, mroczne śliwki jak również mocne bordo i czerń. Pewnie skoro mają być lata 90' powrócą też brązy o.O






Polski Inglot na czas wszedł z odcieniami z kolekcji  Black Swan 

Graficzny liner
 Serio? To ma być odkrywczy trend jesieni? Od kąd ja słyszę o tym eyelinerze w graficznej formie, albo bardziej ekstrawaganckiej, ale dobrze niech im będzie. 




Zaróżowione policzki
Nie wierze! Kolejny tak rewolucyjny pomysł, że nie mieści mi się w głowie o woow. Żart przepraszam. W tym sezonie mamy odłożyć na bok konturowanie bronzerem i zaopatrzyć się w róż w kolorze brzoskwini lub w odcnieniu różu  aby nadać policzkom wyglądu lekko zmrożonych i owianych wiatrem jak po długim spacerze (przewrót oczami). 




 
 "Heavy metals"
Niestety mimo nazwy, którą przytoczyłam za Harper's Bazaar nie chodzi bynajmniej o mroczne oko a o cienie z połyskiem. I tak ma być shimmer, połysk czy nawet cekiny i inne błyskotki (tu z kolei widzę lata 80').




Cieniowanie
W poradach odnośnie tego "nowego" trendu wyczytałam iż należy połączyć ze sobą cienie i rozcierać je aż dojdziemy do momentu kiedy nie można rozetrzeć ich dalej i kontynuować. powiem, że brzmi hmmm "odkrywczo" i tak "rewolucyjnie", że aż spadnę z krzesła. 






 To by było na tyle jeśli chodzi o jesienne trendy w 2015 r. Powiem, że jestem na tyle rozczarowana, że zastanawiam się nad własnymi trendami na jesień 2015.

4 komentarze:

  1. Takie prawde, że trudno teraz o cos odkrywczego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To smutne, że od paru sezonów mamy ciągle to samo :(

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nie musieli od razu Ameryki ale to co zaproponowali zmusza mnie do postawienia jednego pytania "serrio?"

      Usuń

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)