czwartek, 3 września 2015

TAG:Ekstremalne scenatriusze-wersja urodowa

Każdy ma jakieś upodobania ja zaś bardzo lubię wszelkiego rodzaju TAGi tak już mam. Fart chciał, że większość z nich podpatruje na blogu http://xmagda94x.blogspot.com/ nie inaczej było tym razem. Na oryginalnego posta odsyłam TUTAJ 

 1. Musisz pozbyć się wszystkich swoich podkładów i możesz zatrzymać tylko 1 z wyższej półki i 1 z drogeryjnych - które to będą?
 Matko jedyna kiedy przeczytałam to pytanie to blady strach padł na mnie. A w głowie odezwał się
 jedynie głos "Ale jak to?!". No właśnie jak to? Po burzliwej dyskusji samej z sobą uznałam, że z drogeryjnych to Revlon Colorstay a z wysokiej pułki MUFE HD

2. Idziesz na rozmowę o pracę i pani przeprowadzająca rozmowę ma szminkę na zębach - mówisz jej o tym czy unikasz tematu? 
 Z całym szacunkiem dla Pani przeprowadzającej rozmowę chyba musiałabym na głowę upaść by zwrócić jej uwagę .


3. Masz zły humor/ czujesz się nieswojo i chcesz sobie poprawić humor - jaką pomadkę nałożysz żeby poczuć się piękniejszą?
Trudy wybór ale od razu pomyślałam o YSL Volupte sheer candy samo patrzenie na jej opakowanie poprawia mi humor. Jestem straszną sroczką wiem ;) 

4. Cofasz się na 1 dzień do swoich lat nastoletnich - co zmieniłabyś w swoim makijażu i fryzurze?
Przede wszystkim nakazałabym sobie używać jakiś odżywek żeby włosy nie puszyły mi się jak głupie, a z makijażu powiedziałabym sobie kup pędzle oraz dobrej jakości cienie ;) 

5. Prosisz fryzjera o obcięcie włosów do ramion a'la Pixie Lott, ale fryzjer źle Cię zrozumiał i obciął Ci włosy na chłopaka (pixie cut) Co robisz? 
Powiedziałabym, że nie tak miało być. Jestem dość wyluzowana w tym temacie (jak w wielu innych) a włosy odrosną cieszyłabym się, że nie obciął mi głowy bo było by gorzej :P 

6. Twój przyjaciel/przyjaciółka robi Ci niespodziankę i zaprasza na 4-dniowy wyjazd za miasto. Masz 1 godzinę żeby się spakować - którą paletę 'do wszystkiego' spakujesz do kosmetyczki? 
Pewnie nie spakowałabym żadnej, godzina a tu trzeba zabrać istotniejsze kosmetyki. 

7. Okradziono Twój dom - nie martw się, wszyscy są bezpieczni, ale włamywacz splądrował Twoją toaletkę. O który produkt martwisz się najbardziej i masz nadzieję że nie został skradziony?
Włamywacz okradł tylko moją toaletkę? Jestem w ciężkim szoku i zastanawiam się nad zdrowiem psychicznym włamywacza, po czym ciesze się że okradł tylko toaletkę.

8. Twoja koleżanka pożycza od Ciebie kosmetyki i oddaje je w okropnym stanie. Co robisz?
a) Udajesz że nie zauważyłaś/ że nic się nie stało.
b) Prosisz żeby odkupiła zniszczony produkt
c) Po kryjomu robisz to samo z jej kosmetykami
Odpowiedź również powinna zawrzeć się w punktach:
a) trafia mnie szlag
b) klnę, wymyślam i wyzywam koleżankę
c) przechodzę do rękoczynów 
Żart przynajmniej częściowy ;) nie pożyczam kosmetyków, mogę koleżankę umalować ale nie pożyczę. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)