piątek, 20 maja 2016

Brązowe pigmenty mineralne z Kolorówka.com


To że lubię pigmenty mineralne z kolorówki.com zauważyli pewnie wszyscy czytający mojego bloga.
We wcześniejszym poście pokazywałam Wam złote/miedziane pigmenty z kolorówka.com Tanie złote pigmenty mineralne z Kolorówki.com

Dziś dlatego kolejny post o pigmentach tym razem przyjrzymy się brązom, które posiadam.

Antique Gold


Jest to jeden z tych odcieni, które bardzo ciężko opisać. Jest złoty a i owszem, jest oliwkowy owszem ale jest też czarny?? Jest to bardzo nietypowy i urokliwy kolor.

Frozen Taupe


Powiedźcie czy ten kolor nie jest piękny. Moim zdaniem dzięki jego niejednoznaczności spokojnie nałożony solo na oku zrobi wrażenie. Jest to odcień taupe czyli taki brązowo szary z domieszką fioletu. Na zdjęciu jest nałożona na sucho, a jaki piękny ma połysk. Cudo.

Chocolate Mousse


Jest to perłowa, mika o ciepłym odcieniu brązu. Mi nie pasuje ze względu na ciepłe ceglaste tony, ale co kto lubi.

Blackstar Gold


Jest to jednak z najmniej skrzących się mik prezentowanych dzisiaj. Ma kolor starego złota, ale dla mnie jest bardziej oliwkowo-brązowa niż złota.

Antique Copper 
 

Ta mika jest z kolei ciepło brązowa ale z miedzianym akcentem. Nie jest przez to tak ciepło czekoladowa jak Chocolate Mousse. Mika lekko sie skrzy ładna do niebieskiej, szarej i zielonej tęczówki.

Atena



Nie wiem czemu, ale dla mnie ten kolor to petarda. Mnóstwo różnokolorowych skrzących się drobinek w bazie dla mnie raczej w odcieniu taupe. Po prostu rewelacja. Pięknie połyskuje na oku, dla mnie cudo jeden odcień a robi za cały makijaż oka.

Rouse Taupe



Jest to znana mika z tego sklepu a to ze względu na efekt duochromu. Nie jest z resztą jedyną duochromową miką w ofercie kolorówki.  

Porównywałam go z pigmentem Inglot 85 KLIK.
Jest to piękny głęboki ciepły, czekoladowy brąz z zielonym połyskiem.

Golden Coffee


Ten kolor nieznacznie mi przypomina Antique Gold nie ma on jednak żadnej czerni w bazie. Bardziej niż wspomniana wcześniej kojarzy mi się z antycznym złotem, ale co tam nie ja nadaje im nazwy ;) jest to brązowo-oliwkowy kolor.

Wolicie cienie w formie sypkiej czy prasowanej? Ja przyznaje się, że wole cienie prasowane ale te miki ze względu na kolory, efekty i cenę jestem w stanie znieść w formie sypkiej. jedyne czego nie lubię to tych woreczków strunowych. Ale z tym tez można sobie poradzić, na stronie kolorówki kupiłam pudełeczka z siteczkiem i problem rozwiązany.

4 komentarze:

  1. Posiadam Atena i Rose Taupe. Frozen Taupe wyglada przepieknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam Atenę a Rose Toupe jest niezły ale dla mnie trochę za czerwony ;) Za to Frozen Taupe na jesień dla mnie cień idealny

      Usuń
  2. Piękne kolory. Szczególnie Atena i Frozen :)

    OdpowiedzUsuń

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)