sobota, 23 września 2017

Seria jesienna. Po co sięgnę tej jesieni - lakiery do paznokci


W poprzednim poście serii jesiennej zaprezentowałam Wam moje ukochane jesienne perfumy, zarówno w wersji lux jak i tej ekonomicznej. Dziś zaś pochylimy się nad lakierami do paznokci.
Po długich miesiącach noszenia hybryd powróciłam do tradycyjnych lakierów do paznokci chodź nie ukrywam faktu, że hybrydy są wygodniejsze przez swoją trwałość.


Jesienne kolory zawsze mnie urzekają dlatego mam ich kilkanaście, jednak wybrałam z nich te najbardziej reprezentacyjne dla tej pory roku.

1. Essie all tied up, ten kolor posiada mikro złoty shimmerek którego nie widać na paznokciach.
2. Essie island hoping, jest to bardzo twarzowy chłodny, brudny fiolet. Dodatkowo lakier jest bardzo trwały, jak nigdy nosiłam go bez większego uszczerbku na paznokciach tydzień, co dla mnie w przypadku lakierów tradycyjnych jest rekordem zwykle odpryskują po maksymalnie 3 dniach.
3. Pupa 014 jest chłodnym różem.
4. Astor 616 Dark Chocolate to tak ciemna czekoladka, że aż prawie czarna. Odważny lakier trochę taki wamp.



Na obydwu zdjęciach Astor wygląda na czarny, ale on nie jest czarny. Jest w kolorze bardzo ciemnej czekolady. I bardzo go lubię na paznokciach, prezentuje on mroczniejszą stronę jesieni.

A co u Was gości jesienią na paznokciach?

2 komentarze:

  1. Wydaje mi się, że u mnie tej jesieni będą zielenie, szarości i ciemne odcienie niebieskiego. Oraz oczywiście duochromowe i metaliczne dodatki! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogę znaleźć ani jednego ładnego duchroma :( masz coś godnego polecenia?

      Usuń

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)