poniedziałek, 25 września 2017

Seria jesienna. Po co sięgnę tej jesieni - szminki


W serii jesiennej pojawiły się już perfumy KLIK i paznokcie KLIK teraz czas na szminki. Co roku roku pokazuję Wam moje ulubione jesienne szminki TUTAJ oraz TUTAJ, aby nie powtarzać w kółko tych samych szminek dzisiaj pojawią się kolejne szminki, które w moim odczuciu idealnie nadają się na jesień.

W tym roku mój wybór padł na:
(Kolory idąc od góry)
1. Avon Pure Pink, matowa szminka jest to taki satynowy mat, bardzo komfortowa w noszeniu. przy nakładaniu przypomina te Bourjois rouge edition velvet czyli dają trochę taki sylikonowy efekt. Szminka jest mniej trwała niż maty z Golden Rose jednak jest bardziej komfortowa w noszeniu mniej wysusza usta.

2. Avon Carnation kolejna szminka z Avonu tym razem jest to szminka klasyczna. Ładny odcień, dzienny odcień, zbliżony do naturalnego koloru ust.
3. Wet'n'Wild Wine Room, matowa szminka marki, która niedawno zagościła na polskim rynku. Na tą firmę warto zwrócić uwagę ze względu na duży wybór kolorów, przystępną cenę i trwałość. Ponadto firma nie testuje na zwierzętach. Szminki matowe tej firmy są bardzo trwałe, nie wysuszają mi ust, są komfortowe w noszeniu. Jedyną ich wadą jest dziwna trochę tempa konsystencja, ale jakoś nie przeszkadza mi to w ich używaniu. Mam też kilka innych szminek tej firmy i muszę powiedzieć, że uczucie między Nami jest. Jeśli jesteście zainteresowane moimi produktami tej firmy to dajecie znać z chęcią przygotuje Wam posta.
4. Golden Rose 05 w zestawieniu jesiennych szminek nie mogłoby zabraknąć szminki z Golden Rose. 05 jest pięknym jesiennym fioletowym kolorem, jedyny z nią problem to formuła tego koloru, wypływa poza kontur ust.






Jakie kolory zagoszczą u Was jesienią?

8 komentarzy:

  1. Avonowy pure pink wygląda świetnie!
    Aż przejdę się do go przetestować :)

    Ja stawiam na matowe kredki golden rose:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak możliwość zobaczyć na żywo to oczywiście. Mi zawsze towarzyszy obawa, że kolor będzie kijowy, bo jak wiemy katalog tak wspaniale oddaje kolory :P

      Usuń
  2. Piękne pomadki, kolor tej z GR najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten ostatni kolor boski, choć pewnie źle bym w nim wyglądała :)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj może okaże się, że to właśnie ten Twój kolor ;)

      Usuń

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)