czwartek, 11 grudnia 2014

Skinfood Vita Water Drop CC cream


Moda na kremy BB dopadła mnie dawno temu, po odkryciu tego, że azjatyckie jakoś lepiej się na mnie noszą niż garniery i inne bajery (polski BB Vipery był całkiem dobry jednak miałam tylko odlewkę i nie zrobiłam postu), wiadomo że cały świat ewoluuje więc po kremach BB przyszły kremy CC a po nich zapewne skończymy na XYZ. Nie kusiło mnie do kupna i spróbowania kremów CC, ale jak już dostałam próbkę to co mi tam ;)

W moim przypadku to próbka kremu Vita Water Drop CC cream smile drop. Jest również wersja kropli wody z wąsami z tego co wiem obie formuły są takie same.


Uśmiechnięta kropelka to: "Łatwy i szybki 5-funkcyjny All-in-one!"
Poprawia koloryt skóry, ma działanie wybielające,przeciwzmarszczkowe oraz chroni przed promieniowaniem słonecznym  SPF 35 PA +++. Nawilża skórę, wygładza (jako baza skóry).


Kolor

Kolor jasny beżowy dość przyjemny

Efekty:
Przed

po


przed

po


Efekt jest dość delikatny, skóra była nawilżona ale i tak musiałam się "umalować" więc krycie ma mniejsze niż moje kremy BB. Na lato dla kogoś bez skazy kosmetyk idealny. 
+ Nawilża
+ Wygładza
+ Poprawia koloryt
+ Rozjaśnia lekko cerę

- Krycie żadne

Dość fajny gadżet, czy skusze się na niego latem śmiem wątpić ale nigdy nie mówię nigdy.

2 komentarze:

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)