poniedziałek, 4 maja 2015

Makijaż inspirowany Vanessą Ives z "Domu grozy"


Penny Dreadful to jeden z moich obecnie ulubionych seriali, z niecierpliwością czekałam na kolejne odcinki czyli na pojawienie się 2 serii, której premiera odbyła się 3 maja ;) Wiem, że styl wiktoriański w szerokim pojęciu jest obecnie bardzo modny a swoje tryumfy będzie święcił gdzieś w okolicach Halloween ja jednak nie mogłam się oprzeć. 
Vanessa Ives to główna bohaterka serialu grana przez piękna Evę Green. Daleko mi do jej urody ale co tam :P 




Użyłam:

Podkład to Make up forever HD
Korektor NYX HD
Puder Armani
Róż Mac All day
Puder do konturowania to Inglot HD 505
Cienie Too Faced Chocolate Bar: *Milk Chocolate , * Semi Sweet, *White Chocolate, * Cherry Cordial
Tusz to Kanebo Sensai KLIK
Na ustach mam taką mieszaninę matowych pomadek, że już sama nie wiem.







2 komentarze:

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)