piątek, 17 lipca 2015

Korektor MAC pro longwear concealer NW20


Sławetny już korektor, który ma swoich fanów i antyfanów, produkt legenda. Kupiłam go sobie z okazji dnia kobiet pokazywałam go TUTAJ kolor pomógł mi dobrać Pan ekspedient powiem, że sama wybrałabym jaśniejszy ale już nie dyskutuje. Salon MAC w Złotych "zabił" mnie miłością a ja jako dziecko nie przystosowane do tak miłej obsługi czułam się jak zaszczuty koteczek. 
Swój ulubiony korektor pokazywałam TUTAJ a jest nim korektor z NYX HD który również jest znany szerszej publiczności. 
Tak oto wygląda moje oko jedynie ubrane w krem:




Since może nie są jakieś ogromne niemniej jednak je posiadam a im bardziej człowiek zmęczony tym większe. Może komuś nie przeszkadzają (komu nie przeszkadzają sińce pod oczami ręka w górę?) mnie jednak denerwują lubię korektory rozświetlające i lekkie <KLIK> oczywiście zdarzają się i inne <KLIK>.
Korektor MAC do lekkich i rozświetlających w moim odczuciu nie należy a tak wygląda zaraz po nałożeniu Beauty Blenderem i przypudrowaniu:




Oraz po 9 godzinach wraz z makijażem oka o którym bliżej innym razem



Jakie są moje odczucia:

+ duży wybór kolorów
+ trwałość
+ krycie jak pisałam na FB do Berlina zapomniałam wziąć kosmetyczki a więc i podkładu pech chciał, że akurat wszelkie syfy świata zjawiły się na mej twarzy. Uzbrojona w ten korektor oraz puder od Rimmela (polecam na prawdę ekstra sprawa pisałam o tym <TUTAJ>) byłam w stanie zakryć wszystko. Powiem, że się zszokowałam.

Co mi się nie podoba:
- korektor ściemniał mi na kilku podkładach między innymi na Clarins Ever Matte co mnie zdenerwowało nie na żarty korektor za 77 zł podkład za jakieś 140 zł takie numery mi odwalać?!
- jest trochę ciężki na codzienne używanie w okolice oczu, mam wrażenie że bardzo obciąża skórę i ją przesusza :(
Pod koniec dnia wchodzi trochę w zmarszczki wiadomo.

Uważam, że jest to bardzo dobry korektor, trwały i pewny.

Znacie go? lubicie lub nie? Jaki byście mi poleciły?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)