niedziela, 21 października 2012

This is Halloween


Nightmare Before Christmas/ Miasteczko Halloween

This is Halloween

 

<źródło>

 



To jedna z moich ulubionych piosenek z tego filmu (chociaż po głębszym zastanowieniu się lubię wszystkie).



Jakiś czas temu dostałam naklejki na paznokcie, ponieważ motyw typowo Halloweenowy postanowiłam je wypróbować właśnie przed tym okresem.







sposób użycia
Jak mówi producent (w tym wypadku nie mam pojęcia kto jest producentem, gdyż paczuszkę otrzymałam z Malezji) należy delikatnie odczepić naklejki od folii, umieścić je na paznokciu i 2x pokryć top coatem. 

Tak też uczyniłam: 




Jak widać trochę trudno było przylepić je równo aby nic nie odstawało. Z daleka efekt był fajny z bliska przy bliższym przypatrzeniu widać było pewne niedociągnięcia. 
Jeśli zaś chodzi o trwałość no to faktycznie należałoby je nałożyć przed imprezą dosłownie bo (może to wina topa) bardzo łatwo było je uszkodzić. 
Niem niej jednak efekt określam jako zadowalający.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)