poniedziałek, 29 października 2012

"Przed laty tylu a tylu Żył pewien krokodyl w Nilu."


Brzechwa Bajki z morałem

Krokodyl
"Raz w miejscu upatrzonym
Zabił człowieka ogonem,
Ale zżarł tylko połowę,
A więc kończyny i głowę,
Tułów natomiast zakopał roztropnie
I powiedział: "To jutro się opchnie."


Historia w sam raz z okazji zbliżającego się Halloween.


Aby nadać ubraniom, dodatkom mrocznego, mocnego, rokowego charakteru najczęściej stosuje się ćwieki, które każdej najmniejszej rzeczy dodadzą "mocy".
Ćwieki dla mnie to inspiracja tym co natura dała krokodylom. Skóra tych wspaniałych gadów jest pełna różnych "wypustek" w różnych kształtach. Przez to dodaje tym wspaniałym, groźnym gadom jeszcze straszniejszego charakteru.

Użyłam: 

Catriece 440 I wear my sunglasses at night (piękny kolor, czarny z brokatowymi drobinkami rózowofioletowymi, zielonkawymi/seledynowe, złote. Jego minusem może być trwałość, ale czarne kolory wszystkie które posiadam są nietrwałe), Revlon Galaxy, Essence special effect tooper 07 soft touch (jest matujący)


 oraz cyrkonie w kolorze czarnym


Bardzo spodobał mi się matujący efekt uzyskany na paznokciach wcześniej pociągniętych glitterem Revlonu. 



Jedynie u prawej ręki paznokieć na serdecznym palcu pozostawiłam nie pociągnięty matującym ytop coatem a podwójną warstwą glittera Revlon.





 Paznokcie mroczne, rokowe, Halloweenowe (sama zrobiłam je sobie z okazji imprezy Halloweenowej).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)